Magnusson är svår att ersätta i ARPÖ, men jag tycker de gör ett bra jobb även om det är annorlunda nu. Jag tycker ändå de försöker hålla podden underhållande och vara engagerade - att vara helt objektiv är inte alltid det bästa heller. Jag förväntar mig nog att Smålandsposten ska "hålla på Öster", trots allt, det tycker jag inte är något konstigt. Det här är lokaltidningsjournalistik runt ett lag - inte rikspolitik. Sen har ju laget varit svängigt - då blir även podden svängig. Tycker dock Elgen gör det bra att inte ryckas med för mycket, ens när ju Foyston gick på honom ganska personligt.
Absolut att Öster gjort en godkänd säsong, men det har ju ARPÖ också sagt. Att man sen inte bara håller sig till att säga "Aja, men vi ska ju inte vinna mot AIK eller Hammarby, så det är ju inga problem egentligen" är väl rätt bra? Det som såg oroande ut, och som jag - trots vind i seglen poängmässigt - fortfarande tycker ser illa ut är att vi ju knappt producerar offensivt. Det tycker jag har varit ARPÖs röda tråd genom kritiken, också.