Eckart Christoffer Jönsson är en katastrof i podden. Det går inte att lyssna på den längre. Adjei som högerback, CJ som målvakt om Wallinder sticker och inte minst så tycker han att Järdler ska vara sportchef på permanent basis. Var är DAN!!!
Plantagenparkeringen EF Bromma Intressant fråga om Uddenäs och Seidjou. Bör de egentligen starta? Seidjous bristfällig hemjobb i tillägg.
somsolen Plantagenparkeringen Han ÄR en spelare som joggar hemåt, det är helt riktigt, vet dock inte vad jag tycker om det i det läge vi är just nu. Kan han producera framåt känns otroligt mycket viktigare i nuläget. Släpper vi in 0 bakåt så. Men nästa år är han inte i Öster, vi behöver någon med hjärta på kanten som springer åt det håll som behövs.
Skogen somsolen Vill säga att han inte är vidare pigg på att löpa framåt heller. Var på plats hemma mot MFF och fanns mängder med tillfällen att vägga sig fram i djupled på kanten där han valde att stanna upp. Sedan är han onekligen kreativ med bollen men en lagspelare är han inte.
Lexxy https://www.smp.se/2025-07-30/gabrielsson-efter-avskedet-fran-oster-angrar-inte-att-jag-skrev-pa/
Redarmy88 jompa162 Bra avsnitt och kul med känslor i halvtidspausen vi har många vinnarskallar i laget det är bra.
KongoLU Redarmy88 Bra avsnitt, men har börjat tröttna på Foystons gapande o skrikande i omklädningsrummet. Vet själv som tidigare spelare i Superettan att tränaren tillslut kommer bli den stora förloraren när man håller på sådär.
KongoLU Redarmy88 Diskussionen i halvtid, en väldigt bra diskusison som tyder på en kraftig harmoni mellan spelarna 🙂
El_barto Synd bara att det saknades text. Begrep inte ett ord av vad danken sa... Samt: Gillar verkligen Mattis. Spela aldrig tillbaka bollen. Slå in den eller utmana! Mer sådan mentalitet!
Zingo El_barto Dags att läsa nordiska språk 😅 Stackars MC, han pratade ju mer norska och svenska än danska...
Plantagenparkeringen El_barto Även bra att Foyston som pusha Mattis, Kricak och MC att våga driva bollen med.
lfcred El_barto Jag är väldigt duktig på danska språket. Det är som Zingo säger att MC ansträngde sig extremt mycket för att göra sig förstådd på svenska. Lät mer som en blandning mellan norska och skånska än riktig danska.