Kullabella Något som stör mig är dock de jävla guldhattarna. Av med dom till vi vinner. Aldrig får man vara riktigt nöjd.
Calle01 JJ skall vara med i nästa veckas avsnitt av Olof Lundhs podd. Släpps imorgon, måndag. Det skall bland annat handla om "hoppet som spirar i Växjö, om att bygga ett lag för Allsvenskan...".
LinoBoll Alldeles oavsett: Så jäkla kul att Öster får så mycket uppmärksamhet nu! Disco spekulerar om oss, Lundh har JJ i podden och ABW är en ständig källa till buzz! Allsvenskan – här kommer Öster!!!
ubie67 LinoBoll Jo känns väldigt positivt, för publicitet o en jävelbra sådan är sånt som både lockar sponsorer, spelare samt ny publik. Av största vikt vi nu fjärde gången gillt spelar våra kort rätt, även om alla nog trodde vi gjorde detta efter Elfsborgmatchen 12år sedan, får bara inte åka ur en gång té!!!!
BamseX Mycket intressant intervju med Jansson hos Lundh. Hoppas hoppas hoppas det inte blir en clash med Foyston. I intervjun med SMP uppfattade jag det som att Foyston inte alls är sugen på att spela cyniskt för att ta poäng - något Jansson tycks tycka kan bli centralt.
jon BamseX Om Jansson lyckas med några praktvärvningar behöver Foyston inte spela cyniskt utan kan låta laget briljera, misslyckas Jansson får Foyston kriga
LinoBoll Inte lyssnat på hela JJ hos Lundh men tyckte att det var intressant att höra om hans jakt på "latebloomers": "Roligare att hitta en Ludwigsson än en Berisha", som han konstaterade. Man förstår ju att det är en utmaning som sporrar i rollen som sportchef.
VV-Oppnasitt84 LinoBoll Praktexemplet där är ju Gustav Lundgren som jag tycker är grymt bra. Superettandebut vid typ 27.
NonPhixion I avsnitt 92 ”Livepodd” så snackar vi Live på East Fronts medlemsfest. Gäster i podden är, Zingo, Zvämpa, Sigge, Jaktlund, Walinder och Rodic. Dessutom lite stök! Finns där poddar finns bland annat här: Support via patreon.com/radio1930
lazr Kul nostalgimedia! Den dök upp som random post på min fb, postad av Roberto Jacobsson, gammal fotbollstränare (Gais, Örgryte mfl) Från fb-gruppen "Vi som läste Rekord-Magasinet och samlade Alfa-bilder" Om man söker på "Öster" i den gruppen så ligger det en jävla massa gamla nostalgibilder om man är intresserad av det
naren Ny artikel men utan nu information från Lunds intervju med JJ. Kul med intresse, vi får bara akta oss för hybris 😊 https://www.fotbollskanalen.se/lundhs-podcast/oster-kan-ga-i-bajens-fotspar-tror-att-det-finns-oerhorda-mojligheter-just-dar/
xonitex Tips: https://www.svenskafans.com/fotboll/hundraarskalendern-lucka-3-jan-lill-damma-mattsson-ronnebys-ronaldo-675380
jon Pelle planen har väl alltid varit ett sorgebarn. Kul om den varit bättre i år, eller spelar alla andra damallsvenska lag på Finnvedsvallen?