Redarmy88 Håller med imorgon måste vi fylla södra nu drar det ihop sig.. I potten.. En plats till Allsvenskan.. Med två derbymotståndare...
Tompa Får till och med, med mig dottern i morgon! Tacka damlandslaget och DFF för det. Plötsligt är hon, efter 18 år, intresserad av fotboll. Trodde aldrig att jag skulle få med henne på en Östermatch. Hon anmälde sig frivilligt😀
Hansen Dufva-Johansson dömer imorgon. Hans statistik i Östermatcher ger i hand två förluster av två i svenska cupen. I Superettan lite bättre: 3-1-3 på 7 matcher. Varav tre matcher är i år: segern i Landskrona, krysset hemma mot VSK och segern hemma mot Östersund. Ingen förlust med Dufva sedan Värnamo förra året då…. vänta lite nu.. det var ju då som de inte sålde någon öl i kiosken och Dufva screenade bort MRS och gav Värnamo deras ledningsmål. En annan Dufvamatch man hade velat glömma är Frej away 2019 då Frej avgör med 3-2 i slutet genom Izomentinuitoumeie och Stefan Karlsson får tokspel mot någon i Österklacken efteråt.
Drillo Med det här regnet så blir det en mjuk matta i eftermiddag. Vad sägs om speltid för lätta och snabba spelare för att hantera underlaget?
Plantagenparkeringen Ah trött startelva med varken silver eller drott. Hauk och Kusu får mig att vilja checka ut.
Plantagenparkeringen Bonnah är ute och plockar svamp i eftermiddag? För mig är det märkligt att en dominerande div1 lirare inte får ut något av sitt spel här. Passar inte den typen av yttrar vi har hans spel?