Plantagenparkeringen Kozica, MRS och Rodic sjunker alla ihop när Tatu för 71e gången inte kan passa. Hög prio om Silver går och Theo inte levererar att få in någon där.
Hansen Plantagenparkeringen Tycker det är lite provocerade när Kozica gestikulerar när Varmanens inlägg täcks ut till hörna istället för att sitta på Kozicas fot med tanke hur lite Kozica brukar få ut i poäng av all sin speltid. Sedan ska jag samtidigt ge Kozica att det nog är så att han bidrar mer i det dolda då han åtminstone enligt egen utsago är någon sorts spelande tränare där ute på planen genom att ge direktiv och så där. Men kroppsspråk mot varandra får man tänka hur man gör med.
VV-Oppnasitt84 ABW skänker bort ganska mycket han med. Behöver få lite medflyt snart om det ska lossna för honom.
Jockeluring VV-Oppnasitt84 Tänkte precis detsamma: En hungrig Månz och en ABW som just nätat kan vara viktigt i kvalet.
Jockeluring Om jag vore Varberg / Degen skulle jag ha skitit på mig vid det här laget. Vi kunde ju ha gjort fyra mål så här långt. Plus det här med att kval är kval ...
McA xonitex vilket sorgebarn denna planen är... hybridgräs skulle väl ändå garantera fler timmar. Har varit lika dålig i 10 år. Varför går det inte att skydda planen för regn med någon presenning?
Jockeluring Tråkigt för DBD att det blev tre minuters tillägg redan i första. Nu kommer han ju hem till familjen ännu senare.
Skogen Tyckte mig se följande precis efter halvtidssignalen. Tufa gick direkt ut på plan och bytte några ord med Måns och pekade sedan på Mattis som började värma .. kan sett fel 🤔men troligt byte kanske efter paus
Old Chap Bra första halvlek av Öster. Borde satt ett par baljor på de feta chanserna. Undrar varför Petar saknas i Trelleborgs trupp. Är han skadad eller på väg bort någonstans?
Jockeluring Klockrent byte: Månz mot Mattis. Den sistnämnde med i snacket igen, den gamle och hungrige får vila inför kvalet.
Oldtimern Bedrövligt fegt av östertränaren, o inte prova Andre i denna match kunde blivit guld värd i ett oval, spelare som 8ngen känner JW har man nog kartlagt i minsta detalj, o då brukar han inte komma så långt
Hansen Oldtimern Han har ju varit tydlig med att man inte tror det är bra med rotation inför ett kval och André är väl ärligt talat ingen startspelare i Superettan ännu bara för att han skyfflat en del mål i U21. Vi gjorde det misstaget med att sätta press på unge Gustav Ahrn och ska inte göra om det.