Kalle Dahl Sääf Skönt att man inte är insatt på kidsens eufemismer längre, vill inte ens veta vad detta betyder.
Hansen Slangen Vad glad jag blev. Såg Basic borta mot HBK i U21 och tyckte han kändes så trygg och bra. Prekovic-Stulic-Basic - Balkantriangeln!
Hansen Behöver jag vara bekymrad över att vår nye Emil Krafth bara har ett lärlingskontrakt. Kan någon komma och köpa Adam Herdonsson när som helst utan att vi får någon ersättning att tala om för att vi inte har något seniorkontrakt med honom?
Hansen Villenyblom Låter fint det, helt enkelt lägre lön men ändå som så att det blir för Saudi att langa upp en halv miljard för att få in honom som backup till Trippier.
Slangen ÖIF135 Lärlingskontrakt enligt Minboll (och honom själv vad det verkar) https://www.minboll.se/sport/kan-herdonsson-vara-svaret-pa-backfragan-de-vill-testa-mig-dar/ 18-åringen skrev lärlingskontrakt när han anslöt till Östers IF 2020, ett kontrakt som löper ut om ett halvår. – Nu är vi i förhandlingar, de vill gärna ha kvar mig så vi ska se vad vi kan göra.
Hansen Slangen Du bröt av citatet just innan den viktigaste biten: ”Jag älskar Öster det är klart att jag vill spela här”
Hansen Plantagenparkeringen Han gjorde det i Helsingborg och han gör det i Hammarby. Söker upp gamla eller nuvarande Österspelare i alla lägen. (Senast också Calle Johansson.) Kan han inte bara lägga av eller komma hem och hjälpa sitt Öster istället? 🤢
CrobyJr MATTAN Haft nr 30 på träningskläderna nere i Spanien. Men det kanske blir ett tombola-nummer till sist…