WittonAlbion Ja, jag vet. Helt obegripligt. Det enda av värde vi har på topp är ABW och André Gustafson. In med två lovande och vassa forwards till så har vi en kvartett som kan leverera nästa säsong. Helt obegripligt med JW 👎
Valance WittonAlbion Nej jag ska nog sluta kolla på fotboll och all sport överlag det gör mig bara deprimerad. Öster gör en ständigt besviken aldrig får man vara glad här inte. Om ni ursäktar mig nu så ska jag lägga mig ner och dö och gråta mig till sömns
Oldtimern Tror det dröjer länge innan vi får en sån här chans igen, väldigt tråkigt att vi inte klarade detta Varberg var inte bra , vi saknade målgörare de visste vi innan ,
Villenyblom ÖIF135 Folk hyllar James Keene som kostade skjortan och sköt mindre skott på en säsong än vad Örnblom gjorde på samma minuter (ja det är sant) och på puben så hyllas en annan anfallare som har slitit sönder matchtröjan och slängt den i soptunnan. Aldrig har någon spelare som gjort TVÅSIFFRIGT antal mål i tävlingsmatcher fått så mycket oförtjänad skit som JW har fått.
Valance Kullabella De bör hellre lägga ner klubbhelvetet om vi ska harva i superettan för all framtid
xonitex Spelet i bägge boxarna avgör ungefär som hela säsongen. Nånting saknas. Hoppas vi kan bygga på detta till 2023 men ja… Stenberg blir ett tungt tapp och en som Kozica måste sluta vara så jävla nöjd med att inkassera en lön.
Valance jon Inte är de vi. Det är aldrig vi. Aldrig Öster. Alltid bara dåliga saker hände för Öster. Aldrig bra saker. Alltid ett steg frammåt och 5 steg bakåt så de lär nog åka ur nästa säsong
jon Valance jag tror på den sportsliga ledningen. Tror också att alla är medvetna om bristerna. Det var ju en säsong där det gick hyfsat men ändå med känslan att alla underpresterade. Ingen borde ha hybris iaf
Valance Vi borde starta en bojkott och inte kolla på deras matcher tills de har gått upp i Allsvenskan igen så de värdesätter oss för en gångskull och DÅ kan vi börja glo på dom igen
Slangen Valance Gör du det. Bojkotta gärna forumet också om du har den attityden. Övriga supportrar står bakom laget i med- och motgång.
jon Valance bristen var väl inte dåliga spelare utan att alla var lite sämre än förväntat? Av vilken anledning vet jag inte men talar ju inte för att en kanonvärvning i somras hade presterat 110% heller.
Oldtimern Varför presterar många bättre när de lämnat öster, lindner låg bakom segermålet, när han var i öster gjorde han ingen människa glad , nu dominerad3 han i luften, tror nästa år blir riktigt tufft, tyvärr orkar d3 gamla ladda igen , mycket tveksamt
xonitex Oldtimern Fast det där är bullshit. Många spelare som kommer hit presterar bättre än när de var i deras klubb. Kusu t ex?