Per Johansson Älskar detta motivet och tycker det borde finnas med som klibba att sprida över Sverige ❤️💙
Berra Per Johansson Överlag borde ju VärendsValle (som han väl heter?) användas mer till Öster merch produkter. Tänker på t-shirts, tröjor, flaggor osv.
Per Johansson Berra absolut..Jag har efterfrågat detta länge och även tipsat Öster. Han är klassisk och mycket bättre än den där nya hunden ”Östen”
Per Johansson Aningen plottrig om du frågar mig och Valles hud bör va vit som originalet. Men bra initiativ 👍❤️💙
ljungqvist Freaksoif riktigt snyggt. Jag köper gärna ett gäng när du får hem dem 🥳 Och jag gillar verkligen tanken på en säsongshalsduk! Behövs verkligen lite vettig merch. Tycker det som Öster och Adidas tar fram är så tråkigt att jag inte ens vill köpa det. Saknar även den klassisk bandymössan som jag alltid såg på Vallen som liten. Både på huvud och i shoppen. Men är väl en obotlig nostalgiker ❤️
Freaksoif Fick en idé såhär en mörk söndag. Vad tror ni om att East Front varje år tar fram en halsduk? Blir ju riktigt kul att starta säsongen med årets EF halsduk, blir ju lite samlarvärde i det också. Alltså tänk er denna fast med East front tryck?