cj9808 https://east.memlist.se/event/16 Nu ligger resan ute för definitiv anmälan! Börja fyll bussarna redan nu
Lindstig Anmäl dig!!! Vänta inte till sista dagen om du vet att du ska åka. Tänk på de som ska bok buss/ar.
Jockeluring Lewinsky Snudd på tre poäng eller pengarna tillbaka, kan jag tycka 😎🎶♥️ . #skaintemedbordehållakäften 🤪
cj9808 Söder 16:00 vi korrigerade en kvart nästan direkt efter vi släppt resan EDIT: Såg att vi glömt ändra på biljetterna men det är åtgärdat nu
Hansen Davidsson Tre veckor kvar så många väntar nog på klassikern att ”se om det dyker upp något bättre”.
Hansen Davidsson Har förstått det genom åren som att det är lite ocoolt att ha saker inplanerade, man ska liksom leva i nuet och ta en vecka i taget. Jag är för min del extremt ocool och planerar och bokar i god tid. 🙂
jon En trend efter Corona är tydligen att ingen bokar i förväg, konsertbiljetter t.ex. Man kollar i sista stund om man är frisk och eventet inte är inställt?
Plantagenparkeringen jon Tror du dessvärre har rätt. Nu är ju inte Östers matcher särskilt dyra. Men. Det finns tendenser kring att event börjar få stryka på foten kopplat till nuvarande ekonomiska kris.
Plantagenparkeringen En idé jag fick. Man skulle inte kunna bocka i att man planerar att köra bil till eventet? För att kunna öka hajpen när man ser staplen åker uppåt. Ev risk för konkurrens mot buss, men tror det hade väckt fler till liv än tagit folk från bussresan.
Hansen Plantagenparkeringen Ja eller som reser dit på andra sätt från andra håll. Vi är t ex tre som kommer med tåg från Halland bara för att @Lindstig tycker att det är orimligt att bussarna alltid ska köra via Halmstad. 😉 Men kan nog vara svårt fixa sådan stapel och dessutom otillförlitligt då folk kan gå in och trolla sådant också.
BamseX Någon som ämnar åka norrifrån (norr om Växjö alltså) och sedan åter samma kväll trots den bedrövliga matchdagen?