Sääf Oldtimern mycket jag gillar med Westermark. Men tyvärr som med Älgen krävs för många chanser för ett mål. Känslan kvarstår, ska vi vara topplag behöver vi en målskytt. Är svaret ABW?
Oldtimern 2-0 öis, otroligt dåligt försvarspel, den här matchen ställer många frågor, chanser som missas, öis första anfall i andra ,mål, precis som i första, mest besviken på Söderberg helt osynlig tyvärr
Anders Sääf Håller med om Westermark. Lätt övervikt för Älgen till och med. En ensam anfallare som inte kan ta emot bollen, skjuta eller dribbla håller inte. Älgen kunde i alla fall skjuta. Kvittar dessutom hur många lägen man löper sig till om man inte gör mål på dem. Det måste in en bättre spelare där helt enkelt.
Valance Slangen Det är rätt konstigt nu när jag tänker på det, jag tror jag aldrig har sett den användaren skrivit någonting positivt så länge jag har varit på det här forumet, har ni sett det?
Oldtimern Man känner igen mycket. Från förra året mycket bollinnehav innefektivt bortkontrade gång pågång,
Oldtimern Nytt friläge, ny miss, vi måste hitta nån s9m kan sätta lägena vi spelar oss till,, nu gör vi vårdanläggning målis till WM målvakt o de vet vi han inte är straff öster nu
Sigge Där fick vi se hierarkin i kohagen. Småbråk om vem som skulle ta straffen, ABW som satte senast och Kozica fick vackert vika sig för Rodic.
Oldtimern Nåt topplag i superettan kan vi nog glömma inte m o begära heller, lite mycket nytt folk för de
Old Chap Båda islänningarna under isen. Nuh bästa spelaren från Växjö på planen. Att bli så grundlurade på en frispark ska inte hända.
Fotbollsfakiren Tyckte att Kusu var bra i det stora hela när han kom in. Men varför spelar vi hem till målvakten så mycket? Han hade fler tillslag med fötterna än alla offensiva spelare tillsammans idag