Plantagenparkeringen Låter som en elva med stor respekt för motståndet. Får vibbar till när MRS skulle spela ytter. Starke Hedlund, är det mer för att spela in John på sikt? Kan inte se att han har klassiska yb egenskaper.
Villenyblom Kalle Dahl Grafiken måste va fel, finns ingen logik med att ha 3 högerbackar och inte starta med någon
Plantagenparkeringen Labila Kabila Kanske det som talar för att Stenberg får starta i premiären. Tillsammans med Starke.
Slangen 1-1 Gustafson på inlägg från Tatu. Minns i sammanhanget även Tatus fina inlägg som Kozica sedan brände i förra matchen.
Oldtimern Då gör alltså andre mål direkt hur många mål har ju gjort på alla halvlekar, har vi en måltjuv måste vi använda honom allt annat är skandal
Jockeluring Jaha, är så tr8tt på att Öster envisas med att ge alla d8ssa ungdomar chansen. André bränner en straff. Den hade JW s8tt alla dar i veckan. 🤪🎶
Hasse-Hattrick Jockeluring j Jag har lästs att (insert valfri klubb) låter rutinerade spelare ta alla straffar. Varför gör vi inte vi det? Det gjorde vi alltid på Stigs tid.
Oldtimern Har för mig rutinerade spelare med missade straffar förra året De orutinerade lyckades dock med nåt rutinerade inte klarade MÅL
xonitex Klyschigt inlägg. Min känsla är att vi inte riktigt är effektiva på sista tredjedelen under försäsongen. Skapar en del, spelar rätt fint och så. Men det lilla sista saknas ibland. Samtidigt är ju det svåraste i fotboll att göra målen.
Villenyblom xonitex Ligger garanterat under xG ganska kraftigt men något som bör sannolikt jämna ut sig. Ett mycket större problem att inte skapa något alls