Old Chap Har Söderberg rört bollen fem gånger under halvleken? Ut med honom och flytta in Kozica på hans position och sätt in Bonnah på yttern. Kxlmxr håller inte alls samma klass som Mff. Duttar mycket mer med bollen innan de kommer till anfall och avslut.
Tompa Prekovic är säker med fötterna, men känslan är att det kommer bli några dyrköpta missar innan säsongen är över.
Oldtimern Så missar vii o slå in bollen från 1 m nån slog Knut på af själv, var efter nick i ribban av östers minste spelare Hermodsson
Oldtimern Vi måste skaffa en som hotar på topp nu har vi ingen , mer Kalmar nu som pressa4 ner öster , dags för lite byte nu , hörna Kalmar , de känns som Kalmar är lite rädda om benen , Men hänge4 Kalmar mål i luften nu,
Hansen Anders Finns ignore. Jag använder det och ser istället bara massa vita ytor under vilka jag vet det enbart gömmer sig ett sorgligt mörker. För övrigt: tar Ljung nummer 10-rollen just nu?
Oldtimern Trippelhytt men ingen Andre tyvärr. Söderberg, osynlig tyvärr rodic ingen höjda4match, samna med kocica, tur Kalmar missar lika mycket som öster dock för nu spelar de till sig läge gång på gång
Tompa Hansen Du vet inte vad du missar. Trippelhyttar och Hermodsonare och allt möjligt. Bonnah 2023 ser fem år äldre ut än Bonnah 2022.
Hansen Tompa Jag vet ganska exakt vad jag inte missar. 🙂 Kollade förresten just Kalmars SvenskaFans när någon skrev att det var Öster som såg mest allsvenskt ut av de båda lagen. Låter fint.
Oldtimern Öster spelar bra ute på plan , men har ingen vass avslutare , o då blir det tandlöst samma med Kalmar i o för sig Klart bäst i öster Hernodsson o mittbackarna
Ols Oldtimern Och KFF som har en tydlig nia som dessutom har gjort en del mål på försäsongen. Har man ett spel som mynnar ut i chanser blir det ofta mål.
Oldtimern Målvakten uppträdde också bra, men vi måste få igång rodic, vi vet vad han kan men lpbgt från formen , nära Kalmar mål nu bra räddning av målvakten, Öste4 har blivit sämre efter bytena Stenberg missar en del, Nu kom Andre in med 4 min kvar vilket hån