Kullabella Nu ska man inte dra för stora växlar på två matcher, men ABW kan nog mycket väl försvinna i sommarfönstret om han fortsätter på sin inslagna väg..
Plantagenparkeringen Kullabella Den risken finns alltid när det går bra. Men vi är inte där. Och form varierar.
Oldtimern Fattar inte varför vi måste spela så defensivt känns livsfarlig nästan varje trelle anfall, Vi förlorar för många närkamper i andra halvlek , trelle spelar ju till sig många bra läge, blir snart mål igen om vi inte skärper till försvaret
Plantagenparkeringen Häftigt vilken truppbredd vi har. Tufa har gjort det här till ett lag där alla kan hoppa in och bidra. Lite besviken på att vi slutar spela när vi leder med 2 mål. Men, det är egentligen inte mycket att klaga på. Framåt Öster!
BKBiceps Härlig seger! Några skönhetsfläckar men överlag ändå imponerande. Några reflektioner. JW sliter som alltid men ser ut att behandla bollen bättre. gillar Söderberg. Mer tyngd och närvaro än den lätta kozica. Dessutom utdelning! Höken! Som jag kritiserat honom men dessa två omgångar är rakt av imponerande. Dessutom med tre olika mittfältspartners. bredden! Vi sätter in TJ, Herdon spelar innermitt. Allt känns ändå stabilt. Östers unga får nu chansen(och tar den!)
Hansen BKBiceps Gillar med Söderberg att han är rakt på. Det händer grejer. Det som jag saknat med Kozica (som jag hade högre förväntningar på med hans rutin från Allsvenskan). Kozica har säkert sina förtjänster men i mina ögon är Söderbergs tydligare.
Anders Fantastisk seger! Vilken publiksiffra! 5-2!!! Ganska gnälligt här trots det tycker jag. Obefogat. Självklart finns saker att jobba med, men tänk om vi var HIF eller TFF. Nej det här är en drömstart!
Hansen Valance Du kan alltid lita på text-tv. Gick först in på Superettanappen och där låg vi typ sexa.
jon Valance Anledningen till att Öster satsar mot Allsvenskan är väl för att få vara med på 377? Inte det sketna 382 eller liknande
Calle01 Vad hände vid straffen egentligen? Ville Hauksson låta deras målvakt psyka fel person? Eller var han sugen på att ta den?