Härlig seger å gött att få igång både ABW och JW. Fint samspel, det märks att de hittar varandra bra nu. Även Söderberg är ju förhoppningsvis på G nu. Det är ju dessa herrar som ska leverera 10 mål vardera, ABW 15 helst.
Inte ofta man vinner matcher när man släpper in 2 mål, sådana mål som igår får man inte släppa in, om man inte öser in mål själv vill säga som igår.
Theodor Johansson va riktigt fin med sina direktskott på volley in i boxen. Riktigt bra vänsterbacksuppsättning med honom och Runar.
På högerbacken går Herdonsson före Tatu enligt mig, men helst ser jag Herdon på mitten, om det finns plats (den lilla detaljen).
Rodic tror jag hade gjort det bättre som högerback än ytter för tillfället, då han har det lite tufft offensivt, om det är självförtroendet eller något annat vet jag inte, men han kommer ju inte till sin rätt, det vill sig inte riktigt. Men defensivt är han ju alltid bra.
Nu har vi mött 2 av seriefavoriterna (!) och har 2 vinster och 6-2 mot dessa, riktigt starkt. Utmaningen i år kommer ju bli att luckra upp de lag som parkera bussen.
Kan bara Tufa, Vito och Jens hålla ner hybrisen och få ner grabbarna på jorden efter varje seger så kommer vi jogga hem den här serien likt 2012. Det känns riktigt välorganiserat och stabilt detta.