Davidsson Lokal sökes allt är av intresse där det finns golvyta och där man kan va på helger t.ex fredag kväll till söndag, ladugård fabrikslokal , större garage ja allt är intressant, tror du du vet nån eller har själv skriv gärna då! 🙂
Danielsson Davidsson Man kan inte hyra en gympasal i närområdet. Tänker att det borde gå om gubbarna kan hyra o spela lite gubbabandy där?
cj9808 xonitex Vi har tagit upp det på senaste mötet vi hade med Öster. Och även dom skulle höra sig för
Sääf Sr Hittar ni inget i växjö så återkom så skall jag undersöka. Men då är det typ 3 mil utanför stan.
Danielsson Davidsson Kom att tänka på, var nånstans gjorde union Dacke sina större tifon? De kanske finns någon att kontakta där som kan tipsa! Hade ju varit sjukt kul att få igång lite större tifon o skapa en ännu mäktigare atmosfär på Visma!!
xonitex Danielsson var inte involverad så vet inte med säkerhet men jag tror att gamla paviljongen utanför ”Lakerdome” användes till tifo och andra grejer när den stod kvar.
Kalle Dahl Danielsson Inte UD men tifot nedan gjordes i den västra hallen i tipshallen med raka löparbanor.
Greens_axel Till er som var inblandade i gårdagens tifo: stort jävla tack och fortsätt gärna på inslagen väg! Det var klass på grejerna. Stilrent och riktigt snyggt. Hoppas ni känner uppskattning från övriga supportrar och har energi att lägga ner tid på det även framöver. Det värmde åtminstone mitt supporterhjärta att se. Kör på!
Hyena Har SS21 ett speciellt swishnummer där man kan bidra för framtida arbeten? Alla vi som målat hus & väggar vet hur snabbt det blir dyrt & det är inget dessa hjältar ska behöva stå för själva. Eller det är fortfarande swish till EF som gäller? Tycker vi alla som kan bör bidra med en slant! ❤️💙