VV-Oppnasitt84 xonitex Det inlägget är nästan omöjligt att försvara mot. Klass av både honom och JW som hugger rätt.
Jockeluring Trodde först det sensationella att Westermark tryckte in den med vänstern. Men på reprisen såg det mer ut som huvud-knä. #enbent
Plantagenparkeringen Rolig match mellan två bra lag. Otroligt vad mkt bättre vår offensiva triangel blivit. De är ett konstant hot för motståndarna.
xonitex Jag gillar verkligen Strömbergsson. Andra domare hade blåst sönder matchen och vi hade haft 4 gula kort.
Hasse-Hattrick Fasiken, tänk bara om vi hade ändå hade värvat en redig forward istället för att spela vidare med den här skiten som inte ens dög förra året.
ubie67 Hasse-Hattrick Söderberg får vi iklä sig den nya fååvadsrollen för året, o gjort det med den äran!
Hasse-Hattrick ubie67 Absolut, jag var mest ironisk mot mig själv och andra som undrade hur vi skulle göra några mål med JW på topp och ABW på kanten. Men det går ju rätt bra ändå .
Plantagenparkeringen Hörde kommentatorn resonemang kring flera insläppta mål. Fotboll är som sport sån att du måste våga för att vinna. Tror ingen saknar firma Velic/Askebrand, det gäller att våga framåt!
Valance Bättre start på säsongen i Superettan i år än 2012 då tog Öster 10 poäng på de 4 första matcherna! #MotAllsvenskan