Zingo Labila Kabila Hahaha Ludvika var ju flera år sedan! Nu är det Majorna och Masthugget som gäller E LA GÖTT ENNA
Jockeluring Först gick sonens hårddisk sönder. Sen dog diskmaskinen. På det följde strömavbrott. Nio våningar utan hiss. Jag tänker att kvoten med bajs är fylld, alltså 3-0 till Öster ikväll.
Berra Varken Mujanic eller Nuh med ikväll. Framförallt Mujanic är väl skön att slippa. https://oisfotboll.se/2023/05/07/truppen-osters-if-3/
EF-JKPG jon Tror mer på att Andreasson gör H-uri å flaxar med armen på mållinjen utan konsekvens, samt att Nilsson i målet för årets prestation å håller nollan trots 12frilägen mm
Jockeluring jon Radio 1930 hade i senaste avsnittet det fräschaste önskescenariot. Slutresultat: 2-3 efter två mål av Drott och tre av Rodic. Jag tycker att vi alla samlas runt det! ❤️ 💙.
hannesnilsson Blev det något ställe som EF GBG skulle hänga på innan match? Kommer norrifrån och kanske hinner dit innan matchstart.
nap87 TerrorTeddy Jag tycker att det är väldigt interesant att det är så många som anmäler sig sista dagen och inte tidigare.
Lucksmith På plats på Tullen Svingeln! Nån annan som hunnit hit? Jag väser Ingemar Teever på måfå och ser om någon reagerar!
Jockeluring Lucksmith Hur gick det? Jag sitter som på nålar! Pröva Christer Thor annars. Eller efter första ölen: "Tobbe Arvidsson, tja-la-la-la-la". 😎
Hansen Lucksmith 16:40 och ingen buss ännu i Halmstad. Skriker Pål Lundin rakt ut och fingrar på en ölburk.