Hansen Lucksmith 16:40 och ingen buss ännu i Halmstad. Skriker Pål Lundin rakt ut och fingrar på en ölburk.
Lindstig Hört i spelarbussen för mååånga år sedan. Ulrik Jansson; - Titta, nu åker vi förbi ett bryggeri. Pål Lundin; - Varför då...?
Valance Villenyblom Skämtar du spelar dom med Rodic idag igen? Bänka han för fan och skicka en signal att han inte vara urusel om han ska spela. Eller är han obänkbar?
Villenyblom Valance Tycker det är fine till en början. Bonnah ej optimalt till höger och då måste man flytta ABW till höger som är formstarkast i serien för att han ska spela på sin naturliga position. Avvakta till 60min om prestationen ej håller
Calle01 Valance Jag har faktiskt glömt hur arg jag var på Rodic efter senaste matchen. Ändå inte överraskande att Tufa spelar rutinerade Rodic i en sådan här tuff bortamatch. Han har ju trots allt hög kapacitet och vi får hoppas han skärper till sig idag. Att Hauksson skulle vara med från start var en lågoddsare. Inte en chans att han skulle väljas bort mot ÖIS borta.
Jockeluring 25 omgångar kvar. Rodic spelar sig inte ut ur startelvan bara sådär, det är inte Tufa. Men snart är JW avstängd och snart måste nån annan stå över p.g.a skada, då möbleras det om. När röken är skingrad kan startelvan se annorlunda ut.
Valance Jockeluring Rodic spelade sig ur startelvam redan förra året och defenitivt efter kvalet. Han är fan sämst. Bort med han!
Ruuben Jockeluring Tror du är rätt på det, avstängningar och skador kommer snart, då ges övriga chansen att visa framfötterna, och först då kommer Tufa ev. peta Rodic.
Manne Jävlar vilken fin klack det blev tillslut, hörs ordentligt och ser dessutom rejäl ut det lilla den synts i bild hittills.