Sääf Sr Tycker lejonet är snyggt. Det är inte problemet för mig, det är att utbudet är för smalt som helhet.
Zingo Tompa Men det finns ju bara en massa ”Smålands Lejon”. Vad är detta för något. https://sv.wikipedia.org/wiki/Sm%C3%A5lands_landskapsvapen Lejonet har förekommit några gånger förr i tiden, jag har själv en jävligt snygg vit tisha från Support 1930 med ett stort rött "Smålandslejon" med blåa inslag. Jag antar/hoppas att @NonPhixion m fl blivit tillfrågad innan de gjorde den nya designen, den flörtar inte så lite med den gamla 1930-kollektionen.
Davidsson Vi har även använt oss av smålands lejonet till kläder och annat på Österläktarens grejer 👍🏻 gillar de
Zingo Tompa Om det är en tröst så använde vi i Östers supporterled lejonet långt tidigare än Lakers som fick med lejonet i sin logotyp först 2011.
cj9808 penseln Beräknad leverans till oss är just nu 12/12, mer information kommer så fort vi fått hem det ifrån leverantören.
onion Tompa Håller med! Ingen utanför ”Öster-sfären” fattar att det är ett Öster-plagg! Tycker det är en väldigt tveksam satsning med tanke på det redan skrala utbudet.