Sett om valda delar av matchen nu på tv. Vi öppnar ju piggt och bra första kvarten men sen är det något som låser sig. ABWs kontringsmål är ju briljant utfört, men känns annars som att presspelet inte fungerar, och det tycker jag ligger på hela laget.
Vill också bara stämma in i credd till ni som fixade tifot. Det var snyggt! Jag är ny medlem i Eastfront, (för första gången sen 1999). Har säsongskort på sittplats, men har stått nu senaste matcherna då polare har följt med. Igår intog vi en av flankerna och försökte skaka liv i sången där. Där var en hel del kids som tyvärr mest står och tittar på vad övriga klacken gör. Ända gången jag hörde dem var i slutet vid GAIS målvaktens hetsning då de skrek ord som "horunge" osv. Då kastades det också in ett gäng petflaskor från nämnda grupp.
Jag förstår att man blir frustrerad men i denna grupp känns det mer som en "cool" sak att göra. När man dessutom stått tyst en hel match blir det bara pinsamt. Jag är för att det bränns och vi ska jobba för att skapa en bra atmosfär på Visma. Men tycker att vi samtidigt ska sätta ner foten för sånt här. Att kasta in föremål bidrar ingenting. För en positiv läktarkultur.
För övrigt tycker jag också att stå på nedre hade skapat större tryck.