TerrorTeddy Nu fyller vi samtliga tre bussar. Sen fyller vi några till. Måste ju bli minst 2000 pers 😉
Redarmy88 Lewinsky Upp med det på sociala medier första bussen snart fylld. Nu fyller vi den andra. Nu måste vi öka takten. Komigen nu in och anmäl er. Vi har ett enda smålands derby i år och 3 bussar är ett minimum.
TerrorTeddy Tråkigt att det inte står på hemsidan. Utan att man måste söka på resor. Det gör att många missar det. Borde stå det första man ser när man öppnar eastfront.se
TerrorTeddy Första bussen borde vara fylld nu va? Avgångstiden är så pass bra att samtliga borde kunna åka med. Som mest kanske man måste ta en timme komp/flex.
Redarmy88 En del kollar dessutom bara hur många anmälda och ifall uppdateringen enbart sker på forum och inte hemsida så tappar man en del bara på det. Viktigt att det sker en uppdatering med jämna mellanrum så att man ser att antalet går upp. Med reservation att det blir en del administration så behövs det för att få maximalt intresse. 13/206 som de står nu är inte särskilt häftigt.
TerrorTeddy Ca 40 anmälda. Det går sakta men säkert uppåt. Fortsätt anmäl er. Riktigt bra pris på resan med. 50kr för ungdom 100kr för vuxen. Så enda anledningen till att inte åka med borde vara lathet.
VV-Oppnasitt84 Plantagenparkeringen Kozica har 1+1 på betydligt färre minuter än Söderberg som har 2+2, hugget som stucket mellan dem på torsdag. Bonnah, Magnusson eller Rodic då? Tycker inte Bonnah har tagit chansen och väljer därför mellan de två övriga men väljer Rodic pga hans hörnor och passningsfot. Min anfallsuppsättning ser ut så här: JW ABW-Kozica-Rodic
Redarmy88 In o anmäl er nu. Lämna bort barnen Säg upp er från jobbet Byt fru Sälj puben Alla ska med !
Villenyblom VV-Oppnasitt84 Lite större sample size bör man ha om man ska jämföra dem två. Kozica med 4-5p på runt 1900 minuter senaste två säsongerna med bra spelare runt omkring sig. Är helt övertygad att Söderberg slår han i poäng 8/10 gånger om båda hade spelat 30 matcher. Blir oerhört lidande när ingen i det centrala mittfältet inte har någon kreativitet. Bonnah är ingen högerytter i grunden eller egenskapsmässigt så att han inte presterar där förvånar mig absolut noll. Rodic har högre höjd än Magnusson och båda är ojämna så där är valet superenkelt
VV-Oppnasitt84 Villenyblom Kozica 9+7 2020. Men du vill bara titta 1-2 säsonger tillbaka då har Söderberg 1 bra säsong i elitfotbollen, det är väl heller ingen sample size? Men Söderberg har framtiden för sig på ett helt annat sätt. Inför nästa match känns det dock hugget som stucket som sagt för min del.
Villenyblom VV-Oppnasitt84 3800 minuter är mer än tillräckligt underlag. Vill man cherrypicka säsonger får man göra det, skillnaden är att Söderbergs bästa säsong var förra året och Kozicas bästa var för 5-6 år sen. Söderberg slår som helhet Kozica i 8/10 anfalls- och passningsmetrics där endast det defensiva är en liten fördel för Kozica, men det har vi mer än tillräckligt av. Man får tycka vad man vill men i min bok är det knappt en diskussion vem som ska spela av dem två
Calle01 Villenyblom Men om Kozica är mer formstark då? Skall Söderberg alltid spela om han jämförs med Kozica?
VV-Oppnasitt84 Villenyblom Vi kan vara överens om att vi tycker olika. För min del är det hugget som stucket som sagt. I min bok är det ovanligt att man petar en spelare som gjort mål i senaste starten. Vilket gör att jag föredrar Kozica med en hårsmån (i nästa match iaf).
Villenyblom Calle01 Form enligt mig defineras inte från senaste matchen, 3-4 matcher är rimligt, annars får vi 30 olika startelvor på en säsong och det är inte rimligt enligt mig. Tycker inte han är så formstark som vissa beskriver, han inledde väldigt bra första 30 sen försvinner han ut ur matchen. Jag rankar Söderberg högre utan form inprisat och tycker han ska starta.
Calle01 Villenyblom Du får givetvis tycka så. Jag tycker också att Söderberg är bättre, men Kozica känns lite hetare i min bok just nu. Det är ett problem att spelare behöver t ex 3-4 matcher innan de kommer igång och formen kan bedömas (vilket de behöver). Spelare som Bonnah och Kozica får nästan aldrig det och det är lätt hänt att startelvan cementeras.