Ruuben Blir svårt oavsett grupp, viktigare då att man hamnar i en där det blir lite publiktryck, möjligen där vi har nära till bortamatch då, HBK/Värnamo är väl lämpligast.
Ryltan Få i fotbolls-Sverige skulle tycka det var spännande utanför Växjö , Värnamo och Halmstad att se Öster spela om detta blev gruppen. Nej dags att Öster spelar mot AIK eller annat storlag som drar blickarna åt föreningen. Dags att visa upp sig på större scener än Knäckebröhultvallen. (Och sedan kan jag enklare se matchen om den spelas i Sthlm oxå) Kälma är väl i den gruppen oxå? 🚗🚙
Hansen MATTAN Några inlägg längre upp i denna tråden står svaret på din fråga: ”Lottningen sker på lördag 17:00 och sänds på fotbollskanalen samt svtplay.”
Redarmy88 Lottning idag. Dags att förbereda inför nästa säsongs första bortaresa!! Vi ska åka till Milano och äta spaghetti
Ols Halva lottningen är redan klar. https://www.svenskfotboll.se/nyheter/cuper/2023/11/infor-cuplottning/
Hansen Ols Ja det är de grupperna som diskuterats här i tråden. Jag hoppas på Värnamo/Halmstad-gruppen.
Lindstig Våra småländska rivaler kom ju 5:a o 6:a i Allsvenskan. Vill gärna inte förlora mot dem i en tävlingsmatch. Helst andra grupper.
Hansen Lindstig Förstår dig, mitt resonemang är egoistiskt för att få Öster hit till Halmstad igen i vinter. 🙂 Var trevligt senast med en 4-0-seger nu i år.
Kalle Dahl Det här tar vi. MFF har inget att spela för, Varberg är i fritt fall och Luleå är hemma i morrn bitti. Vi ska åka till Milano.
Kalle Dahl Redarmy88 Ja. I grupper innehållandes tre SEF-lag gäller följande spelordning: A-C, D-B, D-A, B-C, C-D och A-B.