ÖIF135 Söderberg är inte anledningen till kräftgången… varenda gång han får bollen så händer något. Udda petning
BKBiceps ÖIF135 verkligen. Undrar hur tufa resonerar. Herdonsson har haft det tufft sista men är helgjuten. Stenberg värdelös och ändå gjuten.
Bissan Både Söderberg och Rodic märkliga petningar i mina ögon. Men nu är det bara att stötta de elva som startar! Går det trögt har vi en bänk av spelare som Kusu, Rodic, Söderberg, Ljung, Magnusson… det är inte illa pinkat och ger möjligheter!
Valance Bissan Rodic kan jag förstå han borde förbli bänkad resten av säsongen eller helst få sparken men Söderberg är ett frågetecken varför han har blivit bänkad. Jag förstår inte hur Tufa tänker.
Redarmy88 Tufa har lagt sin position till förfogande med följande startelva ifall resultatet uteblir. Hoppas det blir vinst så man slipper ruinera hela helgen
Tompa Fyra av våra ”största” namn på bänken. Hoppas verkligen Tufa vet vad han gör. Han riskar mycket med den uttagningen. Kan finnas risk för dålig stämning i truppen också. Men visst, i hockey petas stjärnor på löpande band och det tuggar man i sig. Hoppas verkligen att vi får lite medstuds i kväll!
Oldtimern Om detta skiter sig, då sitter vi i skiten, så o säga, finns de ingen av alla poddare som vågar fråga tuffa vad han håller på med,
Hansen Valance Varför tar man med Bonnahs förnamn här som om han har ett artistnamn av typen João Pedro?
Kalle Dahl Hansen Det såg för kort ut jämte alla dubbelnamnare, så han krävde det vid kontraktsskrivandet. Fast and furious-style.
Pelle Tycker inte att Söderberg har levererat tillräckligt. Det ska ju komma en del poäng från honom. Han gör en del bra saker men det är lite för långt mellan dem, han är ganska osynlig i perioder. Dzenis har sett bra ut i många inhopp.
Kalle Dahl Ferm verkar inte ha suuuuperbra koll på Öster då han litar blint på den inrapporterade startelvan och tycker det ska bli intressant med 4-4-2.
Hansen Kalle Dahl Är 4-4-2 enligt Túfa i intervjun innan. Jag gillar detta! Jag skrev faktiskt ut en 4-4-2 tidigare i denna tråd. Sedan hade jag valt lite andra spelare kanske men nu hoppas vi på detta. Jag är ju ingen fotbollstränare.
Kalle Dahl Hansen Vi är formerade på samma sätt som vi varit varje match under Tufa. Förvisso inte olikt 4-4-2, men fortfarande samma 4-2-3-1.