Ols per gustafsson Såg en annons från ett spelbolag. Där var oddsen 1,67 resp 4,75. Mao goda möjligheter att få en rätt bra utdelning om man skulle välja att spela med "hjärnan o inte med hjärtat".
xonitex Ols jag har kört dubbelchans mot BoIS och södra för att få lite plåster på såren vid utebliven vinst. Får fortsätta med det idag med.
per gustafsson Ols svenska spel har 1.71 på öster just nu och 5.0 på utsikten. Får hoppas att oddssättarna har rätt.....
Slangen Hoppas att vi vågar testa Utsiktenmålvakten Hadaya idag. Ganska svag i luften och släpper en del konstiga returer.
per gustafsson Villenyblom självklart inte. Öster är nästan alltid favoriter på hemmaplan. De som sätter oddsen har uppenbarligen inte koll på hur det brukar gå 🙂 Hade jag inte hållt på öster skulle jag nog satsat min hundring på utsikten 🙂
Bissan Villenyblom Hur mycket man än sitter och hoppas på att framförallt Ljung får en plats i startelvan går det ju inte att klaga på den elvan sett till hur spelet såg ut mot j-södra senast…!
Calle01 Villenyblom Det innebär att Tatu spelar och Herdonsson börjar på bänken. Inte fel att ge Tatu chansen, men samtidigt var Herdonsson riktigt bra mot Bois.
Ryltan Kusus frånvaro oroar något. Han borde om han är i normal form vara given i elvan. Nu börjar det vara ett tag sedan han startade. Hoppas på återkomst snarast. Kanske att Tufa startar med Kusu och Ljung tillsammans om Kusu hittar tillbaka.
Berra Ryltan Nu är det väl lika bra att vänta med Kusu till efter uppehållet. Lär ju inte vara formtoppad nu ändå.
TerrorTeddy Hur ser backlinjen ut? Sist mot J-Södra var det ju en hönsgård. Där 3 av 4 spelare var så virriga att en unge i ett spegelhus hade mer koll.
RogerB Good luck Oster today. I think it will be a very close game with Oster edging out a nervy 2-1 win.
HJärnek Fel fokus nu men enligt grafiken stängs både Stenberg och Månza vid gult kort idag. Knepigt att formera en startelva utan någon av dem.
Ryltan Flytta ner klacken för f-n! Prova andra halvlek på nedre!!!! Fint om klacken står och tar emot målskytten i andra halvlek.