Ett lag som Öster har på pappret, får man ihop lagdelarna och injicerar lite självförtroende med, det kan bli 7-8 raka segrar, men det är små marginaler som avgör, Gefle skjuter 3 skott gör 3 mål, Östersund noll skott och vinner med 1-0, Örgryte borta kunde avgjort, planens mest iskalla spelare tjatar till sig straffen och missar, Utsikten grov tavla av målvakt, vi har egentligen haft maximalt oflyt, tänk om rodic, söderberg, kozica, kusu mm skulle börja prestera på normal nivå? Backlinje hitta rätt som dom första matcherna, det är helt och hållet upp till tränaren, har man cojones och vänta detta? Har spelarna rätt karaktär och börja spela som ett lag som ska upp i seriesystemet, men vi måste helt klart ställa krav, 7 poäng av 24 är kasst, bortsett från dom 4 första omgångarna, hade vi räknat dom 8 senaste så hade vi varit bottenlag, och det skrämmer mig, Visa lite jävla hjärta, FAN JAG HATAR VERKLIGEN SPELARE SOM RODIĆ, ATT MAN ÄR SÅ JÄVLA SJÄLVISK, BRYR SIG MER OM HUR SHORTSEN SITTER, OCH SNO STRAFF TROTS SIN SVACKA, ÄN ATT FAKTISKT GE 100% FÖR LAGET, okej spelet stämmer ej, men jag kan kämpa iallafall, ge mig inte på en straff när jag e helt under isen, blir jag bänkad, då ska jag fan jobba hårdast på träning för att ta tillbaka min plats men nej, ett sådant rötägg kan förstöra en hel lagsämja, skicka honom åt helvete och börja spela grundspel som var i början av säsongen, back to Basics