NonPhixion Snart match igen. Hoppas så många som möjligt tar sig till Gävle, men för dom som inte kan så händer det en rolig grej i stan, så jag hoppas vi som inte kan åka kan ses på Sláinte? Världspremiär på East Fronts nya öl "staglaberget" där en del av pengarna går till tifoverksamheten. Vi jobbar just nu också på att få dit lite gästbartenders! En 6% IPA kl 12.00, vad kan gå fel? Förövrigt hoppas jag att Ljung startar... https://www.eastfront.se/2023/06/varldspremiar-for-east-front-ol/
Ryltan Det är på rimligt avstånd från Stocken. Tror vi blir ett gäng. Full fart framåt, håll tätt bakåt. Immer Öster!
Davidsson NonPhixion såklart 😍men man ska dit efter jobbveckan också man har inte ett o slitsamt jobb direkt
NonPhixion Nu är även Öster-legenden Claes ”Labbe” Green klar som gästbartender! Så ni som inte åker till Gefle på lördag, ni vet vart ni ska! För er som inte känner till honom så har ni en intervju här:
Ryltan matjo för mig och min son blir det 1000kr. Håller inte även om det är ÖIF. ♥️💙 det får tyvärr bli utan oss denna gång.
TerrorTeddy Endast 6 platser kvar tills imorgon. Vill du vara säker på en plats. Boka på slainte.se eller på 0470-22488 (efter kl 12:00 mån-lör). Eller så hänger man på låset kl 12:00. För en bra barplats. Dagen till ära kör vi upp en 3 m bred projektorduk över hela scenen.
NonPhixion Vi kommer sälja EF patches i morgon för 50kr st! Patch up! TerrorTeddy boka en fish and chips till mig är packad i Malmö orkar inte ringa puss
Calle01 Alla utom Stenberg är tillgängliga imorgon, skriver Öster på sin hemsida. Kusu är redo m a o.
Ryltan Calle01 Men är han ringrostig? Jag skulle starta Ljung bredvid Hauken. Offensiv fotboll hög press. 3-0 efter 20 minuter.