ZWEMPA Mina kontakter i gnällbältet är väldigt pessimistiska. Men det finns förmodligen en anledning till att det kallas gnällbältet. Sedan kan man ju ibland undra om det där bältet inte är väldigt brett.
Ryltan Jag skiter i allt gnäll och mina negativa tankar. Jag tar med mig fyra ungdomar och åker från Stockholm mot seger.
Ols Holmberg finns med i ÖSKs matchtrupp. Skulle förvåna om han startar med kommer säker att gör ett inhopp.
Kalle Dahl Ols Enligt ÖSKs "forum" verkar han inte vara med. Malteserna var tvungna att processa det på sitt håll under dagen idag, och inget har kommunicerats om att det är fixat. Truppen på ÖSKs hemsida innehåller 19 namn.
Oldtimern Typiskt enligt lagen om alltings dj het sätter han säkert ett par kassar i kväll, särskilt som han är vass anfallare l östers försvar är mindre katastrof
Kalle Dahl Åska påväg mot Örebro från både öst och nord. Ställs matchen in precis efter man fått genomlida uppehåll så tappar jag det.
Valance Kalle Dahl Skjuts väl kanske upp då bara ett par timmar tills åskan är över eller tills imorgon
VV-Oppnasitt84 Calle01 Får hoppas detta blir en nystart för Kusu, Rodic och kanske även inräknat Söderberg efter en halvknackig vår. Dessa herrar behöver komma upp i nivå om vi ska utmana uppåt på allvar.
Ozze Ikväll tror jag att Järlder uppnår förväntad XG för första gången i karriären. Dvs går det åt helvete, precis som vanligt.
Calle01 Ozze Det vore ödets ironi. Att det äntligen slår in, efter att ha hört hans jävla tjat om Xg, både i Öster och i andra klubbar. Det är första gången vi möter Järdler, va?
VV-Oppnasitt84 Calle01 Ja, efter att han varit hos oss. Innan dess lyckades han utmanövrera Askebrand taktiskt (i båda mötena tror jag) när han tränade Värnamo.