Oldtimern Stenberg totalkass, målisen riktigt darrig o anfall har vi inget , kusu tappar boll i varje uppspel Skövde parkerar inte ens bussen de för spelet, öster har som sagt inget anfallspel
BLW Vad som gör mig orolig är att det inte verkar finnas energi. Ser dock en hel del ångest och velighet. Man tittar på andra och pekar vad de ska gör medans man själv står still. Kommer det hjälpa med ett par fina resultat?
Tompa naren Planen är inte bra. Den rivs upp mer och mer också. Kan bli riktigt studsigt i andra. Inte bra för oss.
EFGotland Snälla lös ett X så vi får spela superettan 2024. Östers IF borde starta upp en profil på Bodycontact ”Jag gillar att urinera på män, som faller för mig, i ansiktet”.
Anders Katastrofhalvlek. Kan inte bli sämre nu. Gillar inte tränarbyte, men tyvärr måste det bli en förändring.
Valance Anders Tufa har ju enligt källor ett internt krav på sig att han måste vinna den här matchen eller så ryker han så det kommer nog hända oavsett vare sig vi vill det eller inte
per gustafsson Har ingen koll på Skövde men orkar de verkligen spela som de gör hela matchen? Tror de tröttnar, förhoppningsvis kan vi utnyttja det
Oldtimern Vi får ju knappt låna bollen som jag sagt innan finns inget försvar som är lätt o dribbla bort som östers , varför kan man undrA
Zingo Tänker vänta med att starta motorsågen tills jag sett andra halvlek också. Men jag har tankat den full och smörjt kedjan.