Apotekaren Calle01 kan damerna spela på VV så kan väl vi hoppas jag, så vi slipper borås. VV är inte sämre än finnvedsvallen eller varbergs som är allsvenska arenor
sim O87 ”Smålands Museum är glada att meddela att ’Oldtimern’s första positiva inlägg på East Fronts forum numera finns förevigat hos oss.”
Redarmy88 När kommer beslut om visma är godkänd ? Nu fyller vi kortsidan. Det kommer vara ett getingbo kring kvalplatsen och där kan vi säkert vara med. Idag bör gais dock vinna mot skövde.
ubie67 eastfront111 exakt, allt handlar om att alla måste våga leverera o va jävligt törstiga på seger o inget annat, tyvärr långt ifrån den nu.
Redarmy88 Kommer bli mycket kamp mot Skövde. Långbollar och ett långsamt tempo kommer inte fungera. Spräcker vi hål mot dem i början finns det chans att de öppnar upp sig. Säsongens viktigaste match, förlust på fredag och jag är helt övertygad om att Tufa gjort sitt.
Valance Redarmy88 Jag tvivlar bara på att en förlust är det som kan göra att Tufa ryker, i dagsläget så är för mig och säkert andra också en oavgjord match en förlust.
Hyena Redarmy88 Fan.. Hoppades på att man skulle få ett smakprov på hur det var förr i tiden när man spelade på Vallen Välj Södra Stå!