per gustafsson HB352 skandal är kanske att ta i, vi har trots allt varit med om mycket värre än att förlora mot Skövde.
HB352 per gustafsson Vi ska vinna mot Skövde hemma, vi ska kunna kräva en vinst. Annars har vi inget i allsvenskan o göra.
Valance HB352 Annars så har vi snarare inget i Superettan att göra, att vi inte har något att göra i Allsvenskan har vi sett långt tidigare
per gustafsson HB352 kräva vet jag inte det jag hoppas på är att de som är på planen för sitt bästa och att de som är vid sidan också gör sitt bästa.
HB352 per gustafsson Jo vi ska kräva. Kolla storklubbarna, supportrarna går i taket när man förlorar mot bottenlag. Finns en anledning till att de är storklubbar. Vi kan inte gå runt och tycka det är okej att inte vinna på hemmaplan mot Skövde.
Sigge Semester för många, After Work för oss arbetare, 20 grader, solsken och uteservering i västerläge. Upp med humöret nu allihopa, dålig attityd hos oss smittar av sig till truppen. Motsatsen lyfter. Forza ÖIF!
matjo Sigge Rätt attityd och ett jävla jobb i varenda matchminut, då löses detta tveklöst. Själv godtar jag dock inte en förlust av modellen ”vi mötte ett bra lag och hade marginaler mot oss” tillsammans med tänket att vi har varit med om värre. Vi är här och nu, ingen annanstans. Därmed: Tre poäng SKA hem och signalera vändningen i den här eländiga serien.
Calle01 HB352 Att storklubbar är storklubbar beror också mycket på att de kommer från stora städer. Jag vet inte hur attityden är hos spelarna i IFK Göteborg är nu, även om de spelar i en större klubb. Tillbaks till ämnet. Vi förstår alla vikten av dagens match. Jag vill se tålamod tillsammans med högt tempo. Jag vill se Ljung istället för Hauksson. Annars samma elva förutom Månz/Stenberg.
per gustafsson HB352 för mig har supporterskapet alltid handlat om att stötta och förstärka det som är positivt. Allt jag kräver är att de på planen gör var de kan. Ibland är motståndarna bättre och då är det så, det viktiga är att spelarna gör vad de kan för att vinna. Jag är dock en gubbjävel så jag ska kanske bara vara tyst 🙂
Redarmy88 Självklart ska vi kräva en seger. Idag vänder det. Ljung kommer dominera på mitten!!! 6-0!!!!!!
Calle01 Minboll skriver att Öster har släppt in 7 av sina 19 mål mellan matchminut 60 och 70. Då måste vi i publiken stötta killarna extra mycket.
Ols Hoppas att AG finns med på bänken idag. Och att Tufa vågar ändra till att spela med två anfallare om laget kör fast. 6-0 är verkligen wishful thinking. Det här kommer att bli en riktigt tuff match där Skövde kommer att kriga för varje centimeter på planen.