Zingo penseln Spelarna håller nog inte med dig om detta. Men sen kan vi alltid diskutera om pådrivandet görs på rätt sätt, eller om vi kanske måste ha fler pådrivare på planen än bara kaptenen.
VV-Oppnasitt84 Zingo En pådrivare á la Sheriffen på centralt innermittfält saknas idag. Kusu och Ljung känns långt ifrån som några inspiratörer till kamp-anda och Herdonsson är bara på sin andra seniorsäsong.
Zingo VV-Oppnasitt84 Det håller jag med om. Och en sån spelare kan lyfta ett lag fort, se bara skillnaden före och efter Shreiffens ankomst 2011.
Hyena Tror med 80% säkerhet att vi tar oss till kval. Men vi har tyvärr MINST en säsong till i Superettan innan vi har i Allsvenskan att göra. Åker detta Öster upp kommer vi åter spela i S1 säsongen efter.
matjo Valance Med all respekt: kan inte diskussion föras utan omdömen om person? Det är ok att tycka olika men att stämpla hit och dit tillför väl inget mer än att reta/trycka ner?
Calle01 Moderator: Jag för en saklig diskussion om Östers IF och har inte lust att ta emot negativa kommentarer rörande mot mig som person. Fixar du detta?