Zingo Idag är det lönedag, hurra hurra hurra! Fira det med två biljetter, en till resan till Skövde och en till Skövdes bortastå. https://www.eastfront.se/2023/08/vi-aker-till-skovde/
Redarmy88 För de som beställer och bor utanför växjö hinner de få sin tröja i tid ifall de beställer idag ?
Hyena Redarmy88 Jag beställde min igår men vi som beställde ”Napoli 87” tröjan minns vilket totalt haveri det var, fick säkert vänta 3 veckor på den. Det har ärrat mig så rekommenderar to be safe att köpa en på Visman innan matchen på söndag.
Redarmy88 INGA URSÄKTER ALLA TILL SKÖVDE!!!! Öster gör en av säsongens bästa insatser. Idag Visar öster att man är allsvenskt, nu är det dags för East Front att göra samma. Detta är årets resa och det vill man verkligen inte missa nu har anmälningarna börjat trilla in ordentligt. Nu fyller vi samtliga 300 platser nu hjälps vi åt att promota denna match. Finns fan ingen som helst ursäkt att missa denna. Vi lär bli 500 på plats otroligt många kommer sluta upp på egen hand med. Komigen nu växjö!!!! Ge spelarna det stöd de förtjänar!!!!
Redarmy88 103 nu. All eloge till er som anmält er. Men till resten: Vi kan väl bättre än så? Under all kritik att vi inte fyller fler platser. Komigen nu ställ upp för laget. Kommer bli årets resa.
oeht200 Kom igen nu då! Alla anmäl er till Skövde! Nu ska vi tillbaka till allsvenskan, varför skulle man då inte vilja stötta laget på plats till 3 nya poäng? Anmäl er nu så tar vi över Skövde i resan mot allsvenskan!
Ryltan oeht200 tror det blir svårt att nå så många fler härinne i forumet. Vad som kan fylla bussarna är möjligen om alla som köpt bussbiljett gör sitt yttersta för att få med en kompis eller två som annars inte hade åkt med. Tjata på era vänner och familjemedlemmar. De kommer inte bli besvikna och klacken kommer att växa även kommande matcher. Kämpa vänner! Alltid Öster.
TerrorTeddy Ryltan Alla kan ju samtidigt bomba sina sociala medier med info om resan. Då jäklar når vi många.
Redarmy88 Kanske dags att korrigera antalet till antingen 150 eller 225!! Vi måste fylla platserna vi blir garanterar 300 på plats minst ändå!!
Oldtimern Så då behöver vi vår nya mittback, om Måns eller starke blir avstängda, kommer de , känns inte så tyvärr