Är det en vanlig vit T-shirt? Eller står det Invasion Skövde på?

Hade varit riktigt snyggt om det står denna texten i nacken på t-shirten

Invasion Skövde
Skövde AIK - Östers IF
02 - 09 - 2023
Södermalms IP

Freaksoif
    Smaken är som baken. Hårig 🙂
    Jag köper gärna den men inte om det står invasion Skövde. Känns för mycket Kalmar/Värnamo över det…

Loggan är tillräckligt, o en annan sak.. ni som inte bokat vad fan väntar ni på!

Håller med snygg tröja hoppas på att bra pris så att alla verkligen köper den.
    Varför är den första bussen inte fylld ?

Alla som tycker synd om sig själva över 2 tappade poäng kan börja med att anmäla sig till denna resa här sätter vi standard för resten av bortamatcherna!
      In och anmäl er nu så underlättar vi för reseansvariga!
      Alla till Skövde!

Visst jag kan på ett teoretiskt plan förstå tanken bakom klädkod vit men jag tycker ärligt talat att det är en riktigt jävla usel idé. Låt folk gå i vilka färger och kläder de vill istället för att ägna sig åt gatekeeping (om än bara för en enskild match). EF är definitivt ingen homogen grupp när det kommer stil, åsikter eller hur vi är som personer etc. Så att köra vit klädkod blir därför i mina ögon bara fel och en smula löjligt. Även om det inte är lika estetiskt och koreografiskt tilltalande så är en färgmässigt brokig klack klart mer representativt för EF som supporterklubb.

E. Gustafsson Även om man har olika åsikter så kan man väl förenas i att ha samma färg på tröjan som spelarna? Åtminstone en gång. Kul grej tycker jag men den som inte tycker det får säker följa med ändå🤓

E. Gustafsson 100 pers med samma färg ser ut som 500 med olika färger men har du 400 polare som kommer i brokigt blir de säkert inte portade

Kommer man inte i vitt till bortaläktaren så kommer man inte in. Jag hörde det av en kompis.

Varför skulle man inte följa den enda uppmaningen east front har haft på våra säkert 10 senaste år ? Det är givet att klä sig i vitt.
        Vill du ha en huligantröja i vitt är det säkert accepterat.

Det handlar om en match.. 🙂

Inkluderande ton nu gubbar! Alla ska med (och så många med vita kläder som möjligt.)

Jag ska ha vit skjorta på mig i soffan framför TV:n. Förlorar vi knyter jag på vita slipsen och dricker en gravöl.

Neongult kommer gälla för mig (räknar med regn)