Vi växer så att det knakar för varje match, för att ta nästa steg så behöver vi synas ännu mer i media likt de större klubbarna. Finns det någon med ett medialt intresse som brinner för läktarkulturen och ofta är med på bortamatcherna såväl som hemma i klacken?
Det som jag kan tycka att vi saknar är att filma och spela in olika delar av vår säsong på läktaren.
Falkenberg away har vi lite klipp från läktaren men det har hänt så mycket med supporterkulturen i växjö sen dess som man tyvärr inte kan ta del utav. Vad tror ni om att spela in lite ifrån vår resa bland annat från Skövde? Finns det någon som har ett intresse ? Jag tror att vi skulle kunna öka ännu mer i antalet och locka ännu fler yngre förmågor.
Dock är det tidskrävande och man går ju miste om en del utav det roliga på läktaren men tror absolut att detta är vårt nästa steg.
För visst är det inte lika coolt att hålla på bajen- AIK och djurgården som det var förr ? Jag har en känsla av att vi lockar yngre förmågor och säkrar upp supporterkulturen i Växjö!
Aldrig aldrig aldrig ger vi upp!