Det är för dåligt det går inte att säga något annat och att vi skapar så mycket chanser men inte gör mål är inte bara otur. Det behöver komma tydliga krav från Tufa man hör mycket om hur snäll han är och mån om spelarna, jag är ledsen men det behöver vara tydliga krav och man behöver känna av tränarens närvaro när man gör något mindre bra.
Saker att ta med oss idag:
Hauksson och Kusu blev ingen succé. Hauksson såg väldigt omotiverad ut idag varför ? Det får Tufa ta reda på. Han såg inte ens hungrig ut.
JW är ovärderlig för vårt press och anfallsspel.
Jag trodde först att första halvleken var helt OK från vår sida men med facit i hand styrde Gefle matchen exakt dit dom ville.
Förra matchen gör AFCs målvakt en jätte match.
Denna matchen gjorde Gefles målvakt en jätte match. VI är INTE bättre än så.
JW och Ljung saknades något kopiöst idag, med dem två tillbaka mot Trelleborg så kommer vi vinna.
Nu börjar kvaljakten på riktigt.
Vi har lika många poäng som Gais och kommer inte ge upp detta utan kamp.
Jag räknar med MINST ett nyförvärv till.
När Tufa varit kvar så länge är det lika bra han får säsongen ut.
ALDRIG att vi ger oss nu, nu gäller det att vi sluter upp bakom laget. Otroligt oflyt idag men samtidigt jämnar sådant ut sig under en säsong.
Var inte för kritisk mot de som "lipar och klagar" Zingo, det har de all rätt att göra det är samma människor som står på kortsidan och oftast åker land och rike. Vi är alla Öster och behöver få tycka olika. Med vår spelarbudget och mål så vill även spelarna ha den kravbilden från oss. Vi är otroligt toleranta och det ska vi fortsätta vara, TILLSAMMANS!
KROSSA Trelleborg!!