Ryltan Ps ni som bor i Växjö, åk med till Trelleborg och heja på röda blå! Det är i motvind draken lyfter och de riktiga, för att använda ett infekterat ordval, supportrarna bekänner färg. Passa på att tända lite rökelse oxå. Glöm inte trumman
Ryltan Luften får inte gå ur eastfront för att polisen morrar lite. Hur lättkränkt får man vara? Kom igen upp i sadeln för fan.
Ryltan Valance nej det handlar om att hålla på öster och att respektera vissa grundläggande regler som även gäller för fotbollssupportrar. Som att inte slåss eller kasta in föremål från läktaren. När det sedan får konsekvenser så tar man det som en man och inte som en lättkränkt barnrumpa. Man söker en lösning och går vidare. Så tycker jag i a f.
Pekka Jag är jul bara en av hundratals eastfrontare… men likafullt så. Om någon ska vara försten att anmäla sig till Tjongavallen så varför inte. Passar mig bra att Karl Oskar är passerat (och passé?) Tiden är för mig som pensionär helt perfekt. Enda risken är att anmälan kan uppfattas som hot om gubbröra. Sagt och gjort. ✅
Ryltan Mkt hög tid att uppdatera antalet bokade platser i bussen alternativt ställa on och ta bort resan.
Redarmy88 Ryltan Jag tycker det är fel med kollektiv bestraffning men det är bara jag. Otroligt stolt över East Fronts ställningstagande. Det är därför man är medlem i sveriges bästa supporterförening.
Valance Ryltan Sen när har jag förespråkat att man ska kasta in föremål på plan eller att slåss? Det har jag verkligen inte gjort. Ta det själv som en man att du har fel angående detta, barnrumpa.
Ryltan Redarmy88 må så vara men polisen har sin uppgift och eastfron och öster sina. Det borde gå att mötas. Jag håller med om att East Front håller en sansad nivå. Det är mer brösttoner och missriktad ilska jag kan tycka är lite barnsligt och kontraproduktivt Slutligen är jag emot pöpelvälde. Även om pöpeln håller på Öster.
Ryltan Åter till ämnet för tråden. Bör Söderberg bänkas mot TFF kanske? Han känns trög och lite ur form.
VV-Oppnasitt84 Ryltan Tycker inte Kozica är i form heller direkt som vore den naturlige ersättaren. Hade kunnat tänka mig Magnusson till höger, Rodic till vänster och ABW bakom JW isåfall.
jojolaget VV-Oppnasitt84 upplever att anfallsspelet blir rörligare med Kozica kontra Söderberg. Söderberg är stor, tung, långsam och offensivt ofarlig. Därmed inte sagt att just Kozica måste spela där, kanske Ljung ?
Redarmy88 Har vi blivit en klack som enbart åker 2 resor per år ? Kudos till er som åker varje bortamatch. Men minus till oss andra som åker de resorna som vi storsatsar till. Enkelt att åka en sådan resa vi måste bli bättre på att åka fler matcher och även de som de bara blir en buss till. Uppryckning!!
Ryltan ZWEMPA Synd att fokus glidit iväg men resultatet mot Gefle har nog också påverkat. Samt att det redan låg ute en resa till Skövde. Kämpa!
Janne Salpa ZWEMPA Instämmer. Det bästa sättet att stötta Öster för många internetkrigare vore nog att börja åka på bortamatcherna.