Ryltan Huvudentrén öppnar 17.30. Det ska inte regna. Och om det skulle regna så behöver man ju inte bitcha om det i forumet. Var lite jävla positiva nu. Vårat gäng tre poäng! 🚙🚗🚙🚗
Sigge NL1 För att du, jag och 998 personer till ska äta och dricka i restaurangerna där pengarna går till Öster så att de med tiden kan anställa fler personer i organisationen så att entréerna i framtiden kan öppna tidigare. 🙂
Labila Kabila TerrorTeddy Ta in folk tidigare som jobbar vid visitationen som alla andra gör Ta in och ta in, jag antar att du är van att arbeta som/med volontär/-er? De flesta har jobb och liv utanför sitt ideella engagemang. Om jag inte hört fel så handlar det om minst 60 personer idag som ställer upp gratis.
TerrorTeddy TerrorTeddy Det ändras fort. Jag hugger gärna 1 biljett om det fortfarande finns. Oscar J
Kalle Dahl TerrorTeddy Jag såg ingen här som eftersökte biljett, så jag mailade Öster för en liten stund sen för att släppa en biljett på hemmastå. Lär således öppnas minst en plats inom kort. Sitter man på biljett som inte kommer användas så bör man maila Öster, så vi blir så många som möjligt. Mejla till jonatan.larsson@ostersif.se och ange ordernummer samt vilket/vilka stolsnummer som vi kan öppna upp. https://ostersif.se/a/lat-inte-stolen-bredvid-sta-tom-pa-mandag
cj9808 TerrorTeddy Ska på derbyt på friends på söndag. På min biljett står det att entréerna öppnar 14:00 alltså 1h innan avspark
Rejkan Nu ska alla se Öster. Har fått frågan från 5 pers idag om biljetter. Hoppas folk faktiskt återlämnar till Öster 🙂
TerrorTeddy Snart dags att bege sig till Sláinte för en Guinness. Fotbollstarmen rör på sig. Hoppas alla är taggade till tusen. Hjälper till i ramsorna mm. Hade ju varit trist med en knäpptyst fullsatt arena 🤪
MATTAN Inför mötet med Västerås har Öster förlorat 6 matcher. Vilka har då Öster förlorat mot? Jo Västerås (b) Utsikten (h) Gais (h) Gefle (h) (b)Östersund hemma. Öster har alltså inte en vinst mot dem 4 bästa lagen i serien . Ni får dra slutsatsen själva
ubie67 Går ej dra nåra som helst slutsatser, ny match idag med nya förutsättningar o inget annat. Förlorar man är gurkorna bättre helt enkelt, oavsett vad som hänt tidigare...
Oldtimern Väldigt tråkigt att herdonson är avstängd , han o rodic har ju legat bakom mycket av de öster presterat frammåt, blir intressant o se hur öster löser de, närmast tillhands är väl finnen, då han väl mest liknar herdonson