Choffee Anders han skulle nickar in minst ett till för att jag ska förlåta honom för all skit... Lika mkt tabbar som malmqvist minst
xonitex Sigge såg just reprisen haha vilken kung NS är som räcker upp händerna oskyldigt. Om det är offside eller inte går inte se på de bilderna…
Choffee Segeltorparn är de inte preka som skapar extra osäkerhet dock? Jag litar inte på honom för en sekund
Valance Zingo "Aktiv sitt" blir mest vanlig sittplats om inte folk som sitter där vill vara genuint aktiva utan en massa lata jävla människor ja då blir det så det finns ingenting man kan göra åt det om inte de själva vill vara aktiva.
Berra VSKarna verkar tycka dom blev bortdömda https://www.anno1904.se/ha-fortrostan-vsk-ar-riktigt-bra-igen/
Slangen Berra Noterar att de glömmer att påpeka att de skulle haft en man utvisad efter typ tio minuter…
david Med sett reprisen några gånger nu, men jag tror faktiskt inte han är offside. Kolla deras vänsterback, som släpar efter övriga backlinjen, jag tror han upphäver offsiden.
Plantagenparkeringen Prekovic får lite väl mycket skit här. Månz bolltempo är bedrövligt, sätter resten av laget i skitsituationer när han vänder hem på 3 touch. Västerås låser uppspelen och nickar lätt bort bollen med seriens bästa mittback. Eller så spelar Prekovic på en Kusu som dräller hela matchen. Räddas av Hauk som får fart på uppspelen.
Choffee Valance inte jag heller, om vi ska dra de hårt, ochtyvärr aldra minst månz. Men dom boostar ju knappast varandra med sitt små duttande mellan backlinjen o målvakt.
DaKlonker I Vsk fotboll på fb har en person lagt upp en skärmdump där det framgår tydligt att Douglas ligger längre ner än Söderberg. Så, målet är korrekt!
Janne Salpa Davidsson ska man få igång något som kallas aktiv sitt så får man nog vara beredd på att det tar sin tid. Inget som sker över en natt, och särskilt inte till en sådan här match. Det är nog rimligt att förvänta sig att det är något som växer fram över tid i så fall.
Davidsson Janne Salpa absolut men vad var det 4st som stog upp o försökte? All credd till dom men ska det lyckas så får de va bättre från början, är ett större förlust än vinst om de ser ut så
NonPhixion Zingo Det kommer ta lång tid innan "aktiv sitt" blir en institution som folk förstår. Tålamod vänner.
SimonJohansson NonPhixion Jag gillade det starkt. Brukar ha vanlig sittplats, barn brukar bli rädda när jag får mina utbrott på motståndarna. Fick inte så många arga blickar från deras föräldrar denna gång. Tror det kan bli grymt på sikt!
Hyena Calle01 I matchbladet tackade Jens för de 150 företagen som sponsrade denna match. Det gör 1 425 000 kr förutsatt att företagen i snitt gick in med 1 kr per blippad biljett.