Redarmy88 För att locka med nya till Landskrona kanske man skulle ge dem med en biljett på södra stå mot Västerås rabatt i samband med bortaresan ? Allt för att få med fler nya supportrar som på sikt även blir medlemmar.
Berra Någon som vet var man kan se vilka spelare som är avstängda i nästa omgång.?Vet att någon här länkat det tidigare. Tror tyvärr Ljung är avstängd? Men som någon skrev i en annan tråd även Diawara i BOIS.
Redarmy88 In och anmäl er i tid nu så att vi kan boka 2 bussar. Sista helgmatchen räknar bort östersund. Inga ursäkter. Vi är fortfarande med nästa chans till bortaresa en helg kan vara om ett halvår tidigast. 2 bussar minst!!!!
Plantagenparkeringen Mörfelt är en riktigt stark värvning. Nu vill jag se Kricak på sin riktiga position. Prekovic Thorri, Starke, Kricak, Theodor Ljung, Herdonsson Abw,Söderberg,Rodic Jw
Calle01 Ska Kusu starta på lördag? Eller räddas han av att Hauksson är lite för dålig offensivt? I vilket fall som helst måste Kusu höja sig betydligt.
Strand Calle01 Hauksson såg inte ut att vara i toppskick efter att han haltat av plan, skulle inte vara så säker på att han är tillbaka redan på lördag.
Plantagenparkeringen Calle01 Kusu måste bänkas. Får visa sig spelvärd på träningarna. Men det här går inte. Glömde hemjobbet idag. Sätt Herdonsson på mitt.
Drillo Calle01 Visst har Kusu ett par nivåer till i sig. Men, jag hävdar att en stor anledning till att det igår fattades något var att det saknades samspelta ytterbackar att naturligt vinkla ut på. Den tajmade avlastningen är suuperviktig för den centrala droppande mittfältaren. För när den funkar så kommer också de tillfällen när han kan bryta mönstret och vända med bollen och gå i djup direkt och länka rakt upp i banan.