Slangen ubie67 jag har inte sagt att han har gått plus minus noll. Det tycker jag inte. Jag bara säger att de som den senaste veckan påpekat att det var bra att han gjorde mål inte glorifierar.
jojolaget ubie67 uppgift nr ett, två och tre för en målvakt är att stoppa bollar från att gå in i mål, där fallerar Preka rakt igenom. Betvivlar att Vito studerat Preka innan han värvades, utan enbart gått på förskönad statistik och omdömmen från kontakter.
Oldtimern Kusu var helt under isen i dag , springer med bollen till han tappar den eller slår en passning till närmaste spelare , aldrig något farlighet framåt inga kreativa passningar
NL1 Får nog otroligt mycket hat, de hjälper nog inte honom, tror tyvärr de är självförtroendet som är problemet och det hjälper knappast med att bara få mer skit
penseln Redarmy88 för hans egen skull måste tufa peta han.jag är övertygad om lånet vi har på bänken är mycket bättre.
Redarmy88 penseln Att lägga in en iskall målvakt från division 1 utan någon som helst rutin när vi kämpar om kval med 7 matcher kvar är nog inte optimalt varken för öster är Lundahl Persson
outdoor_miner Vet att det är meningslöst att älta men herregud nivån... HÄR blir Theo avvinkad för offside:
Ryltan Sluta skyll allt på målvakten. Alla missar framåt och på mittfältet är både fler och klantigare. Prekovic gör ett mycket tveksamt ingripande men två klassräddningar oxå idag. Hur mycket brände Rodic Abw och Jw idag? Hur bra var Kusu och Ljung? Prekovic är bättre än Stulic och han skåningen på bänken. Det tycker jag i alla fall. Framåt!
Ryltan Davidsson har köpt biljetter till min gamla mor och hennes syster. Fyll på nu när vi fått rabatt på biljetterna. Framåt!