Plantagenparkeringen Mörfelt är en riktigt stark värvning. Nu vill jag se Kricak på sin riktiga position. Prekovic Thorri, Starke, Kricak, Theodor Ljung, Herdonsson Abw,Söderberg,Rodic Jw
Calle01 Ska Kusu starta på lördag? Eller räddas han av att Hauksson är lite för dålig offensivt? I vilket fall som helst måste Kusu höja sig betydligt.
Strand Calle01 Hauksson såg inte ut att vara i toppskick efter att han haltat av plan, skulle inte vara så säker på att han är tillbaka redan på lördag.
Plantagenparkeringen Calle01 Kusu måste bänkas. Får visa sig spelvärd på träningarna. Men det här går inte. Glömde hemjobbet idag. Sätt Herdonsson på mitt.
Drillo Calle01 Visst har Kusu ett par nivåer till i sig. Men, jag hävdar att en stor anledning till att det igår fattades något var att det saknades samspelta ytterbackar att naturligt vinkla ut på. Den tajmade avlastningen är suuperviktig för den centrala droppande mittfältaren. För när den funkar så kommer också de tillfällen när han kan bryta mönstret och vända med bollen och gå i djup direkt och länka rakt upp i banan.
outdoor_miner Plantagenparkeringen Herdon / Ljung känns som vårt bästa innermittpar, även om Ljung bjöd på ettpar riktigt billiga bollvinster idag. Manasse känns tyvärr rejält off.
Plantagenparkeringen outdoor_miner Samtidigt bra rörelse på Ljung trots en av hans mindre bra matcher. Både han och Rodic delaktiga i mycket.
xonitex Hej! När måste EF senast meddela bussbolaget? Vad är minsta antalet resenärer för att det skall vara ekonomiskt försvarbart?
Calle01 Drillo Intressant tanke. Menar du att Kricak och Theo inte var på plats för att ta emot Kusus passningar? I så fall, var på planen befann de sig, i jämförelse med Herdonsson och Runar?
VV-Oppnasitt84 Calle01 Fyrbackslinjen var vriden, iaf under stora delar av första halvlek, så att det ibland var som en trebackslinje med Theo mer i wingbacksposition. Det var inte så lyckat, och jag tycker att Kusus brist på rörelse var en av anledningarna till detta. En annan anledning var att Kalle analyserat väl vilka ytor som skulle skäras av och vilka spelare som kunde tillåtas ha mkt boll (Månz och Starke).
Drillo Calle01 Tänker naturligtvis på samarbete, samspel, timing. Det tar en viss mängd tid tillsammans att spela ihop sig och hitta varandra. Jag tänker att det är tid som saknas för båda ytterbackar. VV-Oppnasitt84 Ja, VSK gjorde det svårt för oss. Spelade betydligt högre än många andra lag. En tuff match helt enkelt.