Bissan Eckart Din är betydligt mer trolig än min, men håller fast vid att min skulle ha varit roligare... =)
Plantagenparkeringen Eckart Åh, äntligen. 3 mittbackar på plan löser allt. Kanske kan flytta fram en som mittfältare? Kalla hem Matteo så vi får in 4 mittbackar på plan!
xonitex Tatu>Kricak Torri>Kricak Tatu eller Torri? Beror på hur defensivt du vill ha, men ingen springer förbi Tatu i defensiven.
Hasse-Hattrick Jag ser inte ngn mittback som given. Starke imponerade inte direkt och Kricak var väl på samma nivå som alla andra. Månz bör absolut vara med och konkurrera på samma nivå.
Redarmy88 Räkna med minst 300-400 HIFare imorgon. Nu sluter vi upp på södra stå imorgon, tuffaste läktarkampen hittills de brukar vara högljudda. Nu vinner vi såväl på läktaren son på planen. Viktigt att stötta laget redan på uppvärmningen samt preka inför matchstart! Nu hjälper vi dom!!!
Ryltan Redarmy88 Jag hoppas du har rätt för jag tror han får starta. Mörfelt i paus om det inte lossnar önskar jag i så fall. 🚗🚙
Ryltan Faaan va man vill bo i Växjö!!!! Tänk att ha gångavstånd till Nya Värendsvallen, a k a Visma. Inte minst imorgon när vi vinner med 3-0, spelar som Napoli -87 och närmar oss direktplats.
Mrking Ligg på folk ni känner så kan vi få en fin publiksiffra, riktigt dålig försäljning av biljetter idag vad jag kan se
Sigge Nu får vi vara lite realistiska, över 3000 i förköp när vi i tio år knappt haft 2500 på matcherna. Det blir fint väder och en bortaklack, lätt 5000 imorgon och det är mer än Mjällby, Värnamo och nu senast Kääälmää hade senast. Njut nu och bidra!
TerrorTeddy Svinga förbi Sláinte imorgon innan matchen och få Österloggan i skummet på din Guinness eller Murphys. Det är klass det. En perfekt uppladdning. Se vad jag pratar om på Sláintes Instagram.
Labila Kabila Jag vet att jag blivit en gammal gubbe, men sätan vad det tär på en med så här tätt matchande...
ubie67 Ryltan ...alla är vi nog mer el mindre även gifta med Öster o blivit konfirmerade utav Värendsballens skönspel & körvadoft i unga år, så mer prioriteringsfråga :-D