Davidsson Alla till visma inget är över!! Dom som skiter i det nu behöver inte komma när det går bättre heller
Redarmy88 Davidsson Håller med skönt o slippa alla medgångare. Det är när det blåser son hårdast som vi ska sluta upp som starkast.
Ryltan Tror ni att det blir 3000 åskådare? Kanske, och i s f beror det på ungdomsföreningarna som går gratis. Det är bara de mer inbitna som betalar inträde när föreningen presterar som den gör nu. Jag tror även många säsongskortsinnehavare vaskar Örebromatchen. Jag hoppas jag har fel för imorgon behövs allt stöd i Värend. Forza🚗🚙
Ryltan Drömmen är: Preka Thori Kricak Berg Johansson Ljung Herdonsson Mörfelt Magnusson Rodic Yakoub Byten i paus om det inte funkar. Vi måste skaka om och hitta formen.
Ryltan Ozze ABW mår bra av en väckarklocka, han kan bättre OCH nått måste hända. Det måste till något, nuvarande första elva har inte tillräcklig form. Klart ABW är bättre över en hel säsong men nu är god råd dyra. Vi måste ändra för att väcka tror jag. 🚙🚗
Jockeluring Ryltan Jag vet inget om nåt - men var det inte som så att Rodic bänkades – och kom tillbaka som en ny människa efter det? ABW hade höstdipp även i fjol.
Ryltan Jockeluring det beror kanske på vilket perspektiv man anlägger. Men jag tror hursom helst att vi måste få in lite hungrigare spelare, röra om, utmana… Eller va fan vet jag? Jag vill bara att Öster ska vinna. 🚗🚙 Desperation. Jag orkar snart inte mer. Kämpa tills ni dör!
Jockeluring PS. Mäklaren Concha har just sålt hus i Marbella till Hååland. Med minsta känsla för feeling hade han styrt över norrmannen till oss samtidigt.
Massing Jag har årskort på sittplats och sönerna har skolkort. De har fått för sig att de vill stå i klacken. Går det att komma dit efter flytten till nedre med de biljetter vi har?
KAX Massing Sönernas skolkort fungerar in till klacksektionen. Hur de gör med sittplatsbiljetter som vill gå in på klacksektionen kanske någon annan kan svara på!?
matjo Massing Riktigt kul att kidsen dras till ståplats, värmer ett supporterhjärta (i exil) nån generation upp! Framåt uppåt! ✊❤️💙
Redarmy88 Kubanerna Örebro har bokat 2 bussar till dagens resa blir motstånd på läktaren vilket är bra. Vi ses på södra!
Karekezi Fått info om att denna elva startar idag: Preka Thorri-Månz-Kricak-Bergquist Kusu-Herdon Rodic-Mörfelt-ABW Yakoub Oklart vem av våra anfallare som spelar vart, men de startar verkar det som.
Vikash Karekezi Är Theo skadad (igen) eller? Hoppas inte, men hoppas samtidigt lite, för annars finns det ingen som helst anledning för Tufa att hatta runt lite extra i backlinjen. Särskilt inte som Theo nog får sägas vara den ende (?) som på sista tiden inte har stora plumpar på varje sida av det defensiva protokollet.
Redarmy88 Thorri är bra framåt men frågan är om han inte är den med sämst defensiva egenskaper ? Vi har inte råd med fler misstag våra 5 kommande matcher. Kommer nog behövas 10-15 poäng för att säkra kvalplatsen
Slangen Redarmy88 Inte imponerad av Thorri såhär långt. Känns väldigt oskolad i defensiven, svårt med positioneringen. Men hoppas att han kan motbevisa mig om han får starta.