Calle01 Anders Stor, stor skillnad på att tänka det och att skriva det gång, på gång, på gång i detta forum.
Anders Calle01 Japp, håller med dig. Skulle gärna vilja veta om det finns några bevis, typ onaturliga spelmönster, istället. Att vråla ut en anklagelse blir bara förtal.
fåtöljsupporter a.k.a. fr Redarmy88 Det håller jag med om, alltid viktigt att vinna rätt matcher, dvs mot dem du konkurrerar mot i tabellen.
Calle01 Boskos taktik mot Öster i år har varit tydlig. Egentligen skulle detta vara två 0-0-matcher eller möjligen 1-1 idag. Då hade vi haft samma poäng. Så jävla irriterande.
per gustafsson Anders vi är 5 mer insläppta än utsikten och ett mer gjort. Vi är nära och jag tror vi är på rätt väg. Keep calm and trust Jens och Vito
ubie67 Sämst när det gäller i hela 6st matcher mot alla topplagen, säger väl det mesta. Idag tom pisslaget kiken bättre än oss o de passar även på att pissa på oss fans efter slutsignalen, antar vi nånstans förtjänar det tom.
Old Chap Öster 2023 har taskig defensiv och spelar ensidig tjongafotboll. En toppforward som sysslar lika mycket med fribrottning som med fotboll. Senast laget hade en spelare som vågade sig på göra något annorlunda utanför systemet var Petar Petrovic 2020. Halva laget måste bytas ut till nästa år och om Tufa har en spelidé är den minst sagt tveksam. Utsikten som trots att de är sämre nu än i våras vann rättvist idag.
Calle01 Tompa Antar att du är ironisk, men det ligger mycket i det du skriver. Allt är mycket bättre nu än under perioden 2014-2019.
Söder Varför blir alla spelare som kommer till Värnamo bättre? Varför lyckas alla tränare. Hos oss är det omvänt.
Sabba Jag kan inte riktigt släppa tankarna att Rodic inte kunde spela idag pga brutet lill-finger? Hans kreativitet/rutin skulle behövts idag. Sätter lite perspektiv på mentaliteten hos vissa välbetalda spelare som ovan nämnt. Sån här viktig match och ett Lill-finger sätter stopp! Det köper jag inte. Det är inte karaktär enligt mig.
Tompa Sabba Han är visst gipsad och då får man inte spela tror jag. Anses farligt för motståndarna eftersom gipset är hårt. Var dessutom ett knepigt brott på fingret.
Calle01 stefanps Läkaren satte stopp eftersom Rodic riskerade men för livet om han spelat. Ett tillräckligt argument för mig.
VV-Oppnasitt84 Tompa Han tog av gipset igår. Men hur som helst fick han inte spela utan att ha provat ut ett lämpligt skydd och så tidigt i läkeprocessen efter operation. Eventuellt kanske han är tillbaka, med skydd, på söndag men det känns lite som att det kvittar just nu.