Greger Ruuben För att balansera upp det lite så stod han även för de två värsta felpassen bakåt och en onödig varning.
MisterP Kollade highligts på C-more när jag kom hem. Inga bilder från andra halvlek. Detta var nog en av de sämsta matcher jag sett. Det positiva var 3 poäng och ABWs passning vid målet samt Herdonsson.
EF Bromma Vi hade en jävla tur att Brage var helt uddlösa framåt för det här kunde lika gärna blivit en förlust. Så det enda postitiva med den när matchen var 0 insläppta mål och 3 poäng in på kontot.
xonitex Jag tycker denna insatsen hade mer att önska men skönt att vinna givetvis, det är inte över på långa vägar. Kommer krävas en spelmässig höjning om vi ska vinna i Östersund. Hoppas då att Roddan är tillbaka, men är väl tveksamt.
xonitex Sulle88 Onödigt inlägg här ovan. Kommentera sak inte person. Men ja, det var bra ös igår i andra halvlek. Bra jobbat i klacken 🙂
DaKlonker Plantagenparkeringen Håller med här, klassaktioner från både ABW och Torri. Det kan man ändå inte ta ifrån Torri.
Berra DaKlonker Är inte Torri intressant som högerytter? Bra driv och passningar. Tycker det är där han borde konkurerra.
stefanps Berra Det kanske skulle gå. Tror dock att hans optimala position hade varit i en 3-4-3 där han kan spela HYB.
E. Gustafsson xonitex Är det något man möjligtvis kan anmärka på så är det att både Sulles och Blueamys inlägg är en smula interna.
Sulle88 Hej! Ursäkta om jag skrev något dumt i forumet ang min ursprung. Jag ber om ursäkt om någon tog illa vid sig. Tillsammans är vi Öster 👍.