DaKlonker Old Chap Äsch, det är Öster man inte kan lita på sett över säsongen. Gais kommer vinna imorgon.
Alrik Ryltan Brukar vara bäst att ringa och dubbelkolla, särskilt om man exempelvis vill ha ljudet på.
ubie67 Helt övertygad att kiken får stryk, deras hybris varade i 30min efter uppehållet som räckte för en neslig vinst mot oss, sedan lika kassa som 5-6 matcherna innan dess. Allt kan hända men bar afokus på oss, finns nog en del hjärnspöken att övervinna trots att vi säkert kommer supertaggade.
xonitex Nominerade till årets forward: Hedlund, Abdihakim Ali och Lindberg. Tändvätska för JW som definitivt borde vara nominerad..
KAX xonitex Det är ju spännande att skytteligaledaren som gör sin bästa säsong någonsin(?) "rankas" sämre än de som gjort färre mål än honom denna säsong. En topp 3-plats borde JW ändå vara värd!?
Anders Svensk Elitfotboll verkar ligga bakom de där otroligt korkade nomineringarna/priserna. Öster har knappt varit nominerade i någon kategori när de tar ut tre kandidater varje månad trots topplacering i tabellen (okunnigt), och sen är det fansen som röstar på de tre kandidaterna varje gång (flest internetfans = flest röster = trams) vilket gör de där utmärkelserna totalt meningslösa och intetsägande. Det är som om Ryssland och Ukraina skulle rösta om vilka som ska vinna kriget (hmmm, kan det bli det land som har flest medborgare som vinner?)
jon Anders Är väl bra att inte vara med på listorna om man vill behålla spelarna. Spelare som man vill sälja får gärna vara med
Kalle Dahl Albin Skoglund > Gefvert i årets mittfältare. JW > Jabir i årets forward. Nsabiyumva > Simon Johansson i årets spelare. Herdon > Axel H. och Asare i årets unga spelare.
EF Bromma Hyena vi håller på att styra upp det as we speak, Beer n play på Hornsgatan säger att de sänder, så vi bokar bord, dyker du upp?
Hyena EF Bromma Jag & 1 till kommer! Då är mitt misslyckande att planera en Stockholmsvisit denna helgen löst. Vi ses!
Calle01 Rodic borta imorgon, annars är alla spelare tillgängliga mot Sundsvall säger Tufa till Östers hemsida.
Valance Nervös det är man, om det blir kval oavsett resultatet i kvalet så är säsongen godkänd enligt mig, om de går upp, fantastiskt genomförd säsong. Om de missar kvalplatsen, ett totalt skamligt misslyckande.
Plantagenparkeringen Viktig match imorgon.. Vill att morgondagens elva ska vara modig. Modigare än den varit vid tidigare viktiga matcher. CLP Thorri, Starke, Kricak, Lucas Hauk/Ljung, Herdonsson Mörfelt, Söderberg, Abw Jw I övrigt kommer jag mest se Gais match imorgon.