Jockeluring @Manne sa: Jag är fortfarande ute i kylan, är det alltså bara appen för SMP-prenumeranter som gäller? Mitt fungerar via Google Chrome.
Bonus @Jockeluring sa: NU funkar det! Det första man fick se var Magnusson missa öppet mål med flit B) . Lyckans ost! Sitter på tåget och försöker följa via min boll. Får väl skylla på SJ att jag inte får upp matchen...
Calle01 @Manne sa: Jag är fortfarande ute i kylan, är det alltså bara appen för SMP-prenumeranter som gäller? Verkar så. Du får glädja dig med att Öster står upp bra. Fler rapporter lär komma.
Jockeluring De tio jag sett: Öster spelar närmast ut K*r. Många hörnor, Av helt annan kvalitet än Velic. K bröt dock och kontrade nyss, slarvade borr 2 mot 1-läge.
Bonus @Jockeluring sa: De tio jag sett: Öster spelar närmast ut K*r. Många hörnor, Av helt annan kvalitet än Velic. K bröt dock och kontrade nyss, slarvade borr 2 mot 1-läge. Fortsätt så!!
Slangen Trevlig halvlek. Fint spel från öster vid flera tillfällen. På det stora hela klart bättre, borde lett med ett eller två mål utifrån chanserna.
ÖIF135 Paus nu. Väldigt bra spel med fina kombinationer och främst - Bra djupledsspel + bollar. Många som gör det bra hittils.
Jockeluring Paus. Nu meddelar de att alla kanaler är öppna igen! Säg till på nytt, Bonus, när andra börjar om du fortfarande vill ha rapporter.
Calle01 @Calle01 sa: Enligt Laag så skall det fungera på minboll nu. ...men min sändning fungerar inte.
Valance @Calle01 sa: Enligt Laag så skall det fungera på minboll nu. Det gör det inte kan jag meddela
Slangen @Knugen sa: @Calle01 sa: Enligt Laag så skall det fungera på minboll nu. Det gör det inte kan jag meddela Funkar här via Minboll nu
Oldtimern Bra spel av öster bakåtspelet är som bortblåst, fantastiskt, bara striker som saknas JW måste ju göra mål p` sitt läge när målisen var borta