@Eckart sa:
@Villenyblom sa:
@Slangen sa:
@Calle01 sa:
Hur var det med Tatus inlägg igår. Fick han chansen att slå några och hur var kvaliteten på dem i så fall? Jag såg bara lite av första halvlek och reflekterade inte över det.
Han slog något enstaka och det såg helt ok ut vad jag minns, även om det inte ledde till någon farlighet. Rent allmänt verkar det vara mindre kraft och mer höjd och precision i år. Däremot noterade jag ett par sämre inlägg från andra kanten.
Och där spelar Silverholt i vanliga fall som har legat topp3 i Sverige i inläggs% senaste 3 åren. Förövrigt så har Tatu tränat mycket inlägg på egen hand
Men Silverholt sa ju själv i Smp-podden att han hade fått lite utdelning på sina inlägg och fasta. Statistik är som en bikini. Man får se mycket men det döljer det viktigaste.
Och han har rätt, allt Silver kan göra är att laga maten men om servitören halkar och tappar allt så kan han inte göra något åt det. Gissa vem som hade högst expected assist? Simon Johansson. Hur många assist fick han? 2. Är det hans fel att Tronet sköt sämre än DJ och Prodell missade sin bokning hos Specsavers? Nej.
Dock var fasta förra året en ren katastrof med massa ballonghörnor