Hanson Ostertillsjagdor ja. Ett till Hauksson också. Sen ett till Isak. Ett stort till Kozica. Kanske två till Tufà. Jisses.
lfcred Hanson Och Isak Magnusson borde få sitt ansikte på varenda gavel av arenan för alla 90 minuter på bänken 🤣🤣
xonitex Från 2022 men en bra informationsartikel med Raymond, eller "Ray". https://fotbollskane.se/malmo-ff/doldisdebutanten-i-mff-2022-raymond-adjei-anvandbar-i-manga-positioner/ Välkommen!
Hansen xonitex En kille som sett upp till Kanté som en förebild på planen är en kille jag gillar direkt. Kanté är en av mina favoritspelare genom alla år jag sett på fotboll.
Vikash Det är inte aktuellt med någon annan hyllning före det att namnändringen på vår arena gått igenom och därmed även officiellt heter Stadio del Jonathan Larsson. Äras den som äras bör, i detta fall en av våra verkligt stora.
Labila Kabila Vikash Stadio del Jonathan Larsson. Hmm, är det inte lite väl magstarkt att döpa om arenan efter en av våra byråkrater?
lfcred Old Chap Men kom tillbaka och ägnade typ 7-8 säsonger till och jobbade sig upp till kapten och den spelaren med flest matcher på 2000 talet ( killgissar jag lite på rak arm utan att ha koll på all statistik). Vi jämför päron och äpplen här
lfcred Björn Berglund måste ju få bli hyllad också när vi ändå är igång och hyllar de största legenderna i klubbens historia 🤣
east1930 lfcred korrekt. Högberg, 05, finns ju i föreningen så varför denna värvning? Har inte Vito koll på Östers ungdomar eller?
Old Chap lfcred Mycket känsligare läge den gången än vad det är nu. Kanske Öster hade sluppit få tillbringa de tråkiga åren i södra ettan om han stannat kvar i laget även 2014.
lfcred Old Chap Jag tycker tvärtom. Det är mer förstående att en 24 årig spelare med ambitioner att lämna när man åker ur allsvenskan. JW har ju harvat i div 1 och Superettan hela sin karriär och har egentligen alltid varit en medioker spelare utan några direkta framtidsvisioner. Men väljer efter EN lyckad säsong att direkt lämna klubben som gjorde honom till något mer än den random mediokra spelare han alltid varit.
Slangen Enligt Elgen ryktas det om att Thorri kan följa efter Tufa till Skövde. Känns ju som en bra lösning.
Plantagenparkeringen Slangen Elgen måste fått fel info på något sätt. Tatu <3 Tufa. Hoppas inte Tatu blir kvar, i så fall försvinner vårt anfallsspel helt på den kanten. Killen kan inte passa.
Jovars Plantagenparkeringen Va? Tatu satt ju knappt på bänken under höstsäsongen. Ja rykten går här på forumet om varför, men "Tatu <3 Tufa" är ju direkt felaktigt?
Plantagenparkeringen Jovars Lika mycket kärlek som mellan Andre och Alibek. Eller Ljungberg och Mellberg.