stefanps Hansen Hade varit intressant att veta kontraktslängden. Men känns som en större sannolikhet att Malmö åker ner till division 1 än att vi ska få reda på kontrakten.
xonitex stefanps kul som fan! Mindre kul att han valde Djurgården som favoritlag i fantasyklallvenskan 2023! 🙁
HB352 Hansen Då han är 08a så börjar han gymnasiet inför nästa läsår. Vilket betyder att han förmodligen spelar i Mjölby fram tills att han flyttar och läser på Procivitas för att spela i Öster.
Hansen Kalle Dahl Står inget på Instagram om det ser jag - gick bara på vad @stefanps skrev här inne. Ändrar i tråden om truppen igen…
lfcred 2027 fakultet , oj jävlar ... Han planerar att leva väldigt länge. Kanske hittat " ungdomens källa" eller planerar han att bli en cyborg 🤣
Kalle Dahl Jag ser en man så stor och stark, som ingen, ingen ann, Han är den störste hövdingen, och Mattis heter han. Och Mattis heter han.
Hansen Kalle Dahl Den hövdingen blir större, ju mera öl han dricker Tänk om en vacker dag, han blåser opp sej så han spricker opp sej så… Opp sej så han spricker.
Zingo Många av oss har sagt att det finns potential hos Mattis ett tag nu, och just som det börjar mumlas lite om honom i fotbollssverige förlänger han med oss. Det tar honom en bra bit upp i mina ögon. Jag var lite besviken efter SmP-intervjun förra året, men efter detta är allt sånt överspelat för mig. Otroligt glädjande!
Ols Pelle Säg det. En prestigevärvning - fågel - eller bara en som söker speltid - fisk - som han inte får i KFF. Bara Friberg som vet.
Jockeluring Symboliskt viktig utveckling: Att bli utlånad kan betyda annat än en långsam väg bort. Jag är lika glad som överraskad! Heja Mattis ! Gillar inte minst passningsspelet framåt i banan! 👍💥